Πώς θα κάνετε δίαιτα σε παιδιά 2 έως 5 ετών

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011, 15:33
Πώς θα κάνετε δίαιτα σε παιδιά 2 έως 5 ετών

Η καθημερινή διατροφή των παιδιών που δεν έχουν κλείσει ακόμη τα δύο χρόνια της ζωής τους πρέπει να περιλαμβάνει φυσικό λίπος σε ποσοστό 50% της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων, ώστε να επιτευχθεί σωστή σωματική και εγκεφαλική ανάπτυξη. Μόλις τα παιδιά γίνουν δύο χρόνων, η καθημερινή πρόσληψη πρέπει να περιορίζεται στο 30% της συνολικής καθημερινής ενεργειακής πρόσληψης.

Για το πώς μπορείτε να πετύχετε σωστά αυτή την πρόσληψη διαιτητικού λίπους, ο Αμερικανικός Σύλλογος Διατροφής του παιδιού προτείνει:

-Αντικαταστήστε το πλήρες γάλα με γάλα χαμηλό σε λιπαρά

-Μείωση της κατανάλωσης του κόκκινου κρέατος και αύξηση της κατανάλωσης πουλερικών και ψαριών

-Αφαίρεση της πέτσας από τα πουλερικά και του ορατού λίπους από το κρέας

-Μείωση χρήσης βουτύρου και μαργαρίνης

-Παρασκευή φαγητών με μεθόδους που μειώνουν την πρόσληψη λίπους. Βράσιμο, τηγάνισμα σε αντικολλητικό σκεύος χωρίς λάδι, ψήσιμο στο γκριλ ή στη σχάρα

-Αύξηση της πρόσληψης τροφίμων υψηλών σε φυτικές ίνες, όπως αμυλούχα ολικής αλέσεως ή σικάλεως, δημητριακά, όσπρια, φρούτα και λαχανικά

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011, 15:33