Iδιωτικό παραμάγαζο στα ΕΛ.ΤΑ.

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011, 16:10



Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός - Παναγιώτης Βλαχουτσάκος


Όργιο αυθαιρεσίας και αδιαφάνειας επικρατεί, όπως καταγγέλλεται,  σε μια κρατική εταιρεία και συγκεκριμένα στις «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» που είναι θυγατρική των ΕΛ.ΤΑ.

Ο φάκελος που ανοίγει σήμερα η zougla.gr είναι –ή πρέπει να είναι- εις γνώση του υπουργού Υποδομών, Γιάννη Ραγκούση και αφορά τον διευθυντή πωλήσεων και marketing της εταιρείας, Αλέξανδρο Γιαννέλο.

Για όσους γνωρίζουν ο κ. Γιαννέλος μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί και ως ο υπάλληλος θαύμα. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε από απλός ταχυδρόμος, να αποσπαστεί στο υπουργείο Μεταφορών (επί υπουργίας Βερελή), στη συνέχεια να επιστρέψει για μικρό διάστημα στα ΕΛΤΑ για να μετακινηθεί (λίγο αργότερα) στη θυγατρική των Ταχυμεταφορών.

Αυτά όμως δεν είναι της παρούσης.

Ας αναλύσουμε λίγο τις παράλληλες δραστηριότητες του εν λόγω στελέχους που αν μη τι άλλο εγείρουν πολλά ερωτηματικά ως προς το καθεστώς διαφάνειας που επικρατεί στην κρατική υπηρεσία.

Οι παράλληλες δραστηριότητες

Όπως προείπαμε ο κ. Γιαννέλος είναι διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας. Το σημειώσατε; Διευθυντής πωλήσεων και marketing. Επιπλέον συμμετέχει και στο Διοικητικό Συμβούλιο της κρατικής εταιρείας ΔΕΣΦΑ Α.Ε.  

Ας δούμε όμως με τι άλλο ασχολείται, προφανώς, στον ελεύθερο χρόνο του.

Ο κ. Γιαννέλος είναι και πρόεδρος μιας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης. Ονομάζεται «Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης». Έχει και ιστοσελίδα, το www.iea.org.gr.

Με ένα κλικ στον ιστότοπο ο αναγνώστης πληροφορείται ότι η ΜΚΟ έχει ως σκοπό την ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση των πολιτών μέσω του εθελοντισμού για ένα καλύτερο περιβάλλον. Όλα καλά μέχρις εδώ.

Όμως από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι η «ευαισθητοποίηση» και ο «εθελοντισμός» κοστίζουν ακριβά καθώς ο ιστότοπος της οργάνωσης του κ. Γιαννέλου είναι γεμάτος από χορηγούς και διαφημιστικά banner.  

«Εξαιρετικά», θα έλεγε κάποιος μέχρι εδώ.

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως να καταγράψουμε ποιοι είναι οι χορηγοί της οργάνωσης του κ. Γιαννέλου. Λέτε να έχουν καμία σχέση με τις «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» από τις οποίες ο διευθυντής πωλήσεων πληρώνεται αδρά κάθε μήνα; Λέτε;

Έχει προσωπικούς «χορηγούς» τους πελάτες της «Ταχυμεταφορικής»!

O κ. Γιαννέλος εμφανίζεται προνοητικός. Έχει φροντίσει να πάρει χορηγία για την ΜΚΟ και από την κρατική εταιρεία στην οποία εργάζεται: Τα ΕΛΤΑ και τις «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ». Έχει πάρει εξτρά χορηγία και από τη ΔΕΣΦΑ Α.Ε. της οποίας είναι μέλος στο Δ.Σ. αλλά και από την μητρική της ΔΕΠΑ.

Καλή μπάζα –εμφανίζεται να- έχει κάνει ο κ. Γιαννέλος. Μετρ στις χορηγίες…

Γιατί το λέμε αυτό; Η ΜΚΟ του κ. Γιαννέλου έχει και άλλους χορηγούς. Έχει την «Γραφοτυπική Α.Ε.», τη «Onex Hellenic» και τη «Δρόμων ΑΕΒΕ». Μπράβο και πολύ καλά κάνει. Η τραγική όμως σύμπτωση είναι ότι οι «προσωπικοί χορηγοί» του διευθυντή πωλήσεων και marketing των «Ταχυμεταφορών» είναι άπαντες πελάτες της κρατικής εταιρείας!

Ωραίος, ο κ. Γιαννέλος. Έξυπνος επιχειρηματίας.

Για την ακρίβεια η Γραφοτυπική Α.Ε. προμηθεύει με πολυέντυπα τα ΕΛΤΑ, η «Onex Hellenic» «νοικιάζει» με 17μηνες συμβάσεις εργαζομένους στα ΕΛΤΑ ενώ η «Δρόμων ΑΕΒΕ» έχει πουλήσει στα Ελληνικά Ταχυδρομεία αυτοκίνητα μάρκας Opel. Α! Ξεχάσαμε να σας πούμε ότι η «Δρόμων» ήταν η εταιρεία στην οποία εργαζόταν ο κ. Γιαννέλος πριν προσληφθεί στη δημόσια υπηρεσία των ΕΛΤΑ. Παράβλεψή μας και συγχωρέστε μας…

Από το ρεπορτάζ, λοιπόν, προκύπτει ένα απλό ερώτημα: Τόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι όλοι –η έστω οι περισσότεροι- πελάτες της θυγατρικής των ΕΛΤΑ στην οποία προίσταται ο κ. Γιαννέλος τον χρηματοδοτούν και στο… μη κερδοσκοπικό έργο που κάνει;

Θα ήταν υπερβολικός εάν κάποιος (κακοπροαίρετος, δε λέμε) υπέθετε ότι το εν λόγω στέλεχος κλείνει δουλειές για λογαριασμό της κρατικής εταιρίας και στη συνέχεια εισπράττει  λεφτά ως πρόεδρος της Μ.Κ.Ο  κάνοντας τις εταιρίες χορηγούς του «μη κερδοσκοπικού οργανισμού» του;

Αν κάποιος άλλος θεωρούσε ότι ο κ. Γιαννέλος μπορεί να βγάζει το κρατικό χρήμα από την μια τσέπη (του κρατικού λειτουργού) και να το βάζει σε άλλη (του Προέδρου της ΜΚΟ) θα έπρεπε να νοσηλευτεί στο Δρομοκαϊτειο;  Ερωτήματα θέτουμε…

Αξίζει, βέβαια, να σημειώσουμε ότι το θέμα με τις «παράλληλες δραστηριότητες» Γιαννέλου έχει φέρει στη Βουλή και ο βουλευτής της ΝΔ, Αργύρης Ντινόπουλος.

Δείτε την ερώτηση

  

Η αξιοσημείωτη πορεία του

Για κατακλείδα ας δούμε και την επαγγελματική πορεία του κ. Γιαννέλου.

Το 2003 προσλαμβάνεται στα ΕΛΤΑ σαν ταχυδρόμος και συγκεκριμένα με την ιδιότητα οδηγού-διανομέα. Με το που «πάτησε το πόδι» του στην υπηρεσία αποσπάστηκε στον υπουργείο μεταφορών επί κ. Βερελή για να ξαναγυρίσει στα ΕΛΤΑ στο τμήμα εμπορικής διεύθυνσης.

Σύμφωνα με καταγγελίες, η τοποθέτηση του κ. Γιαννέλου στην εμπορική διεύθυνση ήταν παράνομη και αυτό γιατί θα έπρεπε κανονικά να μεταφερθεί σε γραφείο διανομής ώστε να υπηρετήσει τον τομέα στον οποίο είχε αρχικώς προσληφθεί.

Μετά το «πέρασμα» από την εμπορική διεύθυνση μεταφέρθηκε στις Ταχυμεταφορές σαν πωλητής όπου μετά από μία βδομάδα απομακρύνθηκε με εντολή του τότε διευθύνων συμβούλου.

Η απουσία του όμως από τις Ταχυμεταφορές δεν έμελλε να κρατήσει πολύ καθώς επέστρεψε το 2010 ως διευθυντής πωλήσεων και marketing.

Οι Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ απειλούνται με κλείσιμο

Με κλείσιμο φαίνεται να απειλείται η κρατική εταιρία καθώς πολλοί από τους πελάτες της απειλούν ότι δεν θα συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί της.

Σύμφωνα με πληροφορίες πολλοί πελάτες κάνουν λόγο για δυσλειτουργία της εταιρίας και αδιαφορία από τη μεριά των αρμοδίων.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011, 18:26


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα