ΠΚ

Αθέατος διώκτης, αθέατος κυνηγός θηραμάτων, ενοχλητικός θαυμαστής, αυτός που παραμονεύει στο διαδίκτυο. Με αυτές τις έννοιες μεταφράζεται στα ελληνικά η λέξη «stalker», η οποία μπορεί να παραπέμπει σε κάποια στρατιωτικού, παραστρατιωτικού, κυνηγετικού τύπου ορολογία, πλην όμως ανήκει πλέον στην καθομιλουμένη αργκό του ίντερνετ.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ξανθιά κυρία-θύτης μπορεί από τους καθημερινούς χρήστες-επιδρομείς στον κόσμο των social media να χαρακτηρίζεται ως stalker, πλην όμως στην τρέχουσα ψυχιατρική ορολογία η γυναίκα αυτή είναι ένας πολύ άρρωστος άνθρωπος με συγκεκριμένο προφίλ ασθένειας και ακόμα πιο συγκεκριμένη συμπτωματολογία. Έφθασε στο έγκλημα λόγω της ασθένειάς της, αυτοκαταστράφηκε και κατέστρεψε και μία ακόμα ζωή, του θύματος, ζώντας στον δικό της κόσμο, τον οποίο βιώνει ως πραγματικό. Ζει σε ένα διαρκές σινεμά όπου η σκηνοθεσία που επιβάλλει η ασθένεια ανάγεται σε υπαρκτή ζωή.

Στην εποχή μας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν σε αυτούς τους βαριά νοσούντες ανθρώπους να διαχειρίζονται «τεχνολογικά» την αρρώστια τους. Δεν φταίνε τα μέσα αυτά ούτε και η τεχνολογία προφανώς. Παλαιότερα μία τέτοια ασθενής θα «παραμόνευε» στη γειτονιά αντλώντας «στοιχεία» από το κλασικό κουτσομπολιό και δημιουργώντας ένα πέπλο «παραλλαγής» γύρω της ώστε να περνά απαρατήρητη. Μέχρι τη στιγμή του εγκλήματος. Μπορεί και να έγραφε μανιωδώς σε κομμάτια χαρτιού διάφορες σημειώσεις, συχνά παραληρηματικές αφηγήσεις, συχνότερα απλώς κάποιες λέξεις – τις περισσότερες φορές ασύνδετες. Το μυαλό σκαρώνει πολλά άρρωστα παιχνίδια όταν κάτι έχει πάει αμετάκλητα στραβά.

Το βιτριόλι παραπέμπει σχεδόν πάντα σε γυναικεία επιθετικότητα λόγω εμμονικής αντιζηλίας. Σχεδόν πάντα. Διότι στην υπόθεση της Κούνεβα επρόκειτο για μία φασιστική-εργοδοτική απάντηση στη συνδικαλιστική δραστηριότητα του θύματος. Όπου το θύμα είναι πάντα γυναίκα και οι θύτες σε εκείνη την περίπτωση ήταν άνδρες. Και στις δύο ωστόσο περιπτώσεις στόχος είναι να «σκαφτεί» το πρόσωπο του θύματος και να χαραχτούν πάνω του ανεξίτηλα τα σημάδια της εκδίκησης και του βασανιστηρίου. Διότι σε αυτή τη μέθοδο εκδίκησης μετρούν ο ασύλληπτος πόνος, το βασανιστήριο, το βαθύ κάψιμο. Απίστευτα βάρβαρο. Ανεξέλεγκτα άρρωστο και απάνθρωπο. Βαθιά οδυνηρό.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης