Πολύ όμορφες οι διαφημίσεις. Υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη πίσω από τη δημιουργία τους, που εξασφαλίζει πως θα είναι πάντα ευχάριστες, καλές για το όνομα της εκάστοτε εταιρείας και ελκυστικές προς τον ενδιαφερόμενο. Γνωστός πλέον ο τρόπος που λειτουργούν και φυσικά, αναμενόμενος.

Το 2017, η Blue Star Ferries είχε βγάλει ένα διαφημιστικό σποτ που τηρούσε όλα όσα προαναφέραμε. Ενημέρωνε τους μελλοντικούς της επιβάτες πόσο τους εκτιμά, πόσο πολύτιμοι είναι. «Τους περιποιούμαστε, τους φροντίζουμε, μας ενώνουν στιγμές όμορφες, αλλά και δύσκολες», έλεγε χαρακτηριστικά η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού βλέπαμε και έναν αργοπορημένο επιβάτη, με κοστούμι και χαρτοφύλακα, να τρέχει να προλάβει το καράβι που ετοιμαζόταν να φύγει. Στη συνέχεια βλέπαμε και έναν φαντάρο να κάνει το ίδιο. Και στις δύο περιπτώσεις ο καπετάνιος περίμενε.

Βλέπετε, στο διαφημιστικό δεν υπήρχε κανένας να τους σπρώξει από τον καταπέλτη με αποτέλεσμα να πέσουν στη θάλασσα. Ο καπετάνιος δεν τους αγνόησε για να φύγει από το λιμάνι, αφήνοντάς τους να πνιγούν.

Η διαφήμιση αυτή, που προβαλλόταν στην τηλεόραση πριν έξι χρόνια, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα της Τρίτης 5 Σεπτεμβρίου, όταν και ο Αντώνης Καρυώτης δολοφονήθηκε από μέλη του πληρώματος του «Blue Horizon» επειδή άργησε να επιβιβαστεί. Προφανώς, η Blue Star νοιάζεται για κάποιους, αλλά όχι για όλους…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το διαφημιστικό σποτ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης