Την απλή και πανάρχαια συνταγή του γυναικείου γυμνού επιστρατεύει η ολλανδική εταιρεία ρούχων Stussy, που με τη βοήθεια της τεχνολογίας καλεί τους υποψήφιους πελάτες της να γδύσει το μοντέλο στη νέα της καμπάνια. Σύμφωνα με το πρωτότυπο concept, όσο περισσότερα «likes» λάβει η νέα της διαφήμιση στο Facebook, όπου πρωταγωνιστεί ένα sexy μοντέλο, τόσο πιο πολλά ρούχα θα βγάλει!

Όπως διαβάζουμε στη Huffington Post, η νέα «αποκαλυπτική» καμπάνια έχει τραβήξει ήδη το ενδιαφέρον του κοινού, παράλληλα όμως αντιμετωπίζεται και με σκεπτικισμό από κάποιους, οι οποίοι έχουν σπεύσει να δημοσιεύσουν τους προβληματισμούς τους για την ιδέα της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάποιοι, μάλιστα, λένε ότι η διαφήμιση αντιτίθεται στους γενικότερους κανόνες του Facebook, ενώ, λόγω της αυστηρής πολιτικής του κοινωνικού δικτύου σε θέματα «γυμνού», φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να δούμε την κοπέλα γυμνή, ακόμη κι αν τα «likes» που συγκεντρώσει η καμπάνια ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.

Όπως σημειώνει η καλλιτεχνική διευθύντρια της εταιρείας που «ευθύνεται» για την πρωτότυπη online καμπάνια, το μοντέλο, για ευνόητους λόγους, θα φοράει πάρα πολλά ρούχα, με κίνδυνο να… πάθει ασφυξία. «Αναδεικνύεται σχεδόν σε κοινωνικό καθήκον να αφαιρέσει κανείς λίγα ρούχα από το μοντέλο και περιμένουμε τους φίλους του Facebook να τη βοηθήσουν σε αυτό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης