Σε ένα τολμηρό εγχείρημα προχώρησε η εταιρία «Bold Italic», η οποία αποτελεί έναν σύγχρονο οδηγό πόλης και εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο.

Κάλεσε τους εργαζόμενους να εργαστούν για ένα μήνα εντελώς γυμνοί με σκοπό να διαπιστωθεί αν αυτό θα βελτίωνε τις επιδόσεις τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάποιοι δέχθηκαν την ιδέα με ενθουσιασμό άλλοι πάλι που στην αρχή ήταν πιο επιφυλακτικοί στο τέλος υπέκυψαν στο πρωτότυπο αυτό εγχείρημα.

Την αμηχανία και το αίσθημα ντροπής διαδέχθηκαν τα αστεία και πειράγματα. Σύντομα οι εργαζόμενοι ένιωσαν οικειότητα και άνεση όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με το σώμα τους. Δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την αλλαγή στη διάθεσής τους, είδαν βελτίωση της παραγωγικότητάς τους και βελτίωση στη δημιουργικότητά τους που εκτοξεύτηκε στα ύψη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης