-Βοηθήστε το παιδί μου να ετοιμάσει τη βαλίτσα του, δε νοιώθει καλά. Κι αν μπορείτε να το πάτε μέχρι το αεροδρόμιο…

-Ποια αναλογία ζάχαρης και φρούτων να χρησιμοποιήσω για τη μαρμελάδα;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Μπορείτε να παρέμβετε; Έκανα επέμβαση αύξησης στήθους και δεν είμαι ευχαριστημένη…

-Ποιοι επιτρέπεται να χρησιμοποιούν την πισίνα στο ξενοδοχείο μου εκτός από εμένα;

-Μπορείτε να αλλάξετε την ισοτιμία λίρας-ευρώ, γιατί δε με συμφέρει;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις… παλαβές κλήσεις που δέχθηκαν την προηγούμενη χρονιά τα ανά τον κόσμο βρετανικά Προξενεία, με αποτέλεσμα το υπουργείο Εξωτερικών της Βρετανίας να προσπαθήσει με επίσημη ανακοίνωση που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του να συνετίσει τους απαιτητικούς πολίτες της χώρας που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Το 2008 τα προξενεία δέχθηκαν 2,1 εκατομμύρια κλήσεις και χρειάστηκε να προσφέρουν βοήθεια σε 35.000 βρετανούς, όμως η κατάσταση άγγιξε τα όρια του κωμικοτραγικού.

«Μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε περίπτωση που χάσατε το διαβατήριό σας, αλλά δεν μπορούμε να πληρώσουμε την πιστωτική σας κάρτα, την οποία χρεώσατε πάνω από το όριό της στις διακοπές σας», τονίζει με καθαρόαιμο βρετανικό χιούμορ η ανακοίνωση. Άραγε θα ληφθεί υπόψη;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης