Έπειτα από σειρά αντιδράσεων που προκάλεσε τουριστική καμπάνια της Β. Μακεδονίας, το οποίο τιτλοφορείτο «Αιώνια Μακεδονία» οι αρμόδιες Αρχές της γειτονικής χώρας άλλαξαν το συγκεκριμένο σλόγκαν, προσθέτοντας της λέξη «Βόρεια».

Υπενθυμίζεται πως πριν από μερικούς μήνες  τα Σκόπια διαφήμιζαν τους τουριστικούς προορισμούς με τα moto «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή τη φορά, όπως αποτυπώνεται στην ιστοσελίδα macedonia-timeless.com οι γείτονες πρόσθεσαν μπροστά από το «Macedonia Timeless» που φαινόταν στην φωτογραφία της πρώτης σελίδας τη λέξη «North».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης