Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες, ενώ σε δηλώσεις του επεσήμανε ότι οι ελλείψεις του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης είναι τραγικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δηλώσεις που έκανε ο Νότης Μηταράκης

Έπειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτηρίου είναι απαράδεκτες».

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων, και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» πρόσθεσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης