«Πολύ σύντομα θα είμαστε έτοιμοι, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομίας και Υποδομών, να ανακοινώσουμε μια συνολική πολιτική πρόταση για το αυτοκίνητο, με μέτρα πιο δίκαια και πιο αποτελεσματικά, σε συνάρτηση πάντα με τη βελτίωση των υποδομών τροχιάς».

Αυτό τόνισε η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, κατά την συζήτηση για την επικύρωση των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, που αφορούν την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας και τα μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπέρ της επικύρωσης τάχθηκαν οι κυβερνητικοί βουλευτές, αλλά καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Όπως υπογράμμισε η κ Μπιρμπίλη, ήδη τα τρία υπουργεία επεξεργάζονται μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη.

«Σταθερή μας θέση είναι να περιοριστεί η χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη, να επιβαρυνθεί η χρήση και όχι η κατοχή του, στη βάση “ο ρυπαίνων πληρώνει”», να υπάρξουν κίνητρα για λιγότερα ρυπογόνα αυτοκίνητα και το πράσινο τέλος να έχει κανόνες, αλλά και ανταποδοτικότητα», σημείωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Περιβάλλοντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απαντώντας στις επικρίσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης που καυτηρίασαν το μέτρο για τα τέλη κυκλοφορίας, η κ Μπιρμπίλη αντέτεινε ότι ήδη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ βρέθηκε προ τετελεσμένων γεγονότων με τη ρύθμιση που ψήφισε προεκλογικά η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ.

Ο εισηγητής της ΝΔ Σταύρος Καλαφάτης κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι δεν έφερε καμία σοβαρή πολιτική πρόταση, αλλά ένα μέτρο που ενέτεινε την κατάσταση, από το οποίο απουσιάζει τόσο η οικονομική όσο και η περιβαλλοντική αποτίμηση.

«Και με αυτό το νομοσχέδιο αποκαλύπτεται το πραγματικό αντιλαϊκό πρόσωπο της κυβέρνησης και αναδεικνύεται η υποκρισία της για την πράσινη ανάπτυξη», σημείωσε ο εισηγητής του ΚΚΕ, Θανάσης Νάνος.

Ο εισηγητής του ΛΑΟΣ, Παύλος Μαρκάκης, μίλησε για «καυτή πατάτα που πήρε το ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ», ενώ η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Ευαγγελία Αμανατίδου, χαρακτήρισε άδικο το μέτρο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης