Η μελέτη των μετρήσεων και των μηνυμάτων από τις εκλογικές περιφέρειες προκαλούν κινητικότητα της τελευταίας στιγμής στη Νέα Δημοκρατία.

Το πέρας των τηλεμαχιών και η άρνηση του ΠΑΣΟΚ να προσέλθει σε μία ακόμη τηλεοπτική  αναμέτρηση των δύο αρχηγών «αναγκάζει» την Ρηγίλλης να αναπροσαρμόσει το προεκλογικό της προφίλ υπό την πίεση στελεχών ότι «βαδίζουμε πολύ ήπια».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτό το πλαίσιο, ετοιμάζονται για εφ’ όλης της ύλης προσωπική επίθεση στον Γιώργο Παπανδρέου.

Πέρα από τις ομιλίες σε ανοιχτές συγκεντρώσεις του κ. Καραμανλή η τελευταία προεκλογική εβδομάδα, θα έχει στόχο να πληγεί κυρίως η αξιοπιστία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Τα πρώτα δείγματα φάνηκαν ήδη με την προβολή αρνητικών μηνυμάτων για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τα οποία δείχνουν “αποσπασματικά” τις δεσμεύσεις  Παπανδρέου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, το βάρος ρίχνεται στη διαφήμιση όπου ήδη προβάλλεται ένα μήνυμα το οποίο περιγράφει με μελανά χρώματα την κυβερνητική πρόταση του ΠΑΣΟΚ (δείχνει ένα θόλο τοπίο που ο πολίτης δεν γνωρίζει πού καταλήγει ο δρόμος που καλείται να ακολουθήσει) και χαρακτηρίζονται ως μονόδρομος για τη χώρα οι προτάσεις του Κώστα Καραμανλή (δείχνει έναν ανηφορικό μεν, αλλά πιο καθαρό δρόμο).

Ουσιαστικά με αυτήν την κίνηση τα στελέχη της ΝΔ έδωσαν εικόνα στο κινδυνολογικό δίλημμα που ο πρωθυπουργός θέτει όταν μιλά περί ανευθυνότητας και υπευθυνότητας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης