Γ. Πατούλης: Πρωτοπόρος η Περιφέρεια Αττικής στις ψηφιακές υπηρεσίες

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021, 15:58
Γ. Πατούλης: Πρωτοπόρος η Περιφέρεια Αττικής στις ψηφιακές υπηρεσίες

Το Olympia Forum II, που διοργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ», με θέμα «Αξιοποιώντας τη δυναμική των Πόλεων και των Περιφερειών», συνέχισε τις εργασίες του την Τετάρτη, με συνομιλία μεταξύ του περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη και της δημοσιογράφου Νίνα Κασιμάτη.

Ο κ. Πατούλης ανέφερε ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι πρωτοπόρος στις ψηφιακές υπηρεσίες, πως παρέχει ήδη περισσότερες από 200, ενώ σύντομα ο αριθμός των προσφερόμενων υπηρεσιών θα ανέλθει στις 253.  Επιπλέον, παρέχει ψηφιακές πληροφορίες για περισσότερες από 500 υπηρεσίες, μέσω της πλατφόρμας gov.gr. 

Η Περιφέρεια, όπως είπε, έχει κάνει ένα ψηφιακό άλμα. Πέρα από τον τομέα της Υγείας, η Περιφέρεια αξιοποιεί τα ψηφιακά εργαλεία που έχει στη διάθεσή της για την έγκαιρη ανίχνευση προβλημάτων που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, όπως πυρκαγιές, πλημμύρες και άλλα καιρικά φαινόμενα. Ήδη έχει ενεργοποιηθεί το Ηλεκτρονικό Παρατηρητήριο Καθαρισμού Ρεμάτων που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας, ενώ σύντομα θα ενεργοποιηθεί αντίστοιχο παρατηρητήριο για τα φρεάτια τα οποία ανήκουν στην ευθύνη της Περιφέρειας. Επίσης, με τη χρήση τεχνολογίας, όπως η πυρανίχνευση, η Περιφέρεια εργάζεται εντατικά στον τομέα της έγκαιρης αντιμετώπισης, με τον αποτελεσματικότερο και πιο ενδεδειγμένο τρόπο, φαινομένων όπως οι φωτιές. 


O κ. Πατούλης τόνισε ότι η ψηφιακή μεταρρύθμιση του κράτους δεν μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς την ενεργό συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. «Η πρόκληση για την Περιφέρεια είναι να καθορίσουμε μία στρατηγική, ένα όραμα, μία νέα φιλοσοφία και μία αλλαγή στην εργασιακή κουλτούρα που θα υπηρετεί τον σκοπό μας, που είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πολίτες μας με διαφάνεια και λογοδοσία, πάντα σε συνεργασία με την κυβέρνηση και τους τοπικούς εμπλεκόμενος φορείς», σημείωσε.

Στην πανδημία, η ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής αποτέλεσε εργαλείο βοήθειας, ενημέρωσης αλλά και ψυχαγωγίας για περισσότερους από 2.000.000 πολίτες. Μεταξύ άλλων, παρέχει πληροφορίες και εγχειρίδια ενημέρωσης ή χρήσης για σημαντικές υπηρεσίες, δίνει τη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένα ψηφιακού εισιτηρίου, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής και παραμονής σε υπηρεσίες με φυσική παρουσία, και ήδη από τον περασμένο Ιούλιο παρέχει και τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού σε δομές υγείας.   

Τέλος, ανέφερε ότι πλέον παρέχεται ηλεκτρονικά η δυνατότητα αλλαγής παλαιού τύπου διπλώματος με νέου τύπου, αλλά και αντικατάσταση διπλώματος σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας. Τέτοιες εφαρμογές θα επεκταθούν σταδιακά σε όλες τις υπηρεσίες που εξυπηρετούν κοινό, τόνισε ο περιφερειάρχης Αττικής.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021, 16:28