Ο Γιώργος Παπανδρέου μεταβαίνει σήμερα στο Βερολίνο προσκεκλημένος του Συνδέσμου Γερμανικής Βιομηχανίας (BDI) και θα μιλήσει στο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου.

Τον πρωθυπουργό συνοδεύουν στο Βερολίνο μεταξύ άλλων οι υπουργοί Ανάπτυξης Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος και αναπληρωτής Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλήρες πρόγραμμα του Γ. Παπανδρέου

Το σημερινό αναλυτικό πρόγραμμα της επίσκεψης του πρωθυπουργού στο Βερολίνο, όπως ανακοινώθηκε στην Αθήνα, έχει ως εξής:

10:00 π.μ.: Έναρξη Ημερίδας από τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Γερμανικών Βιομηχανιών, Καθηγητή Hans-Peter Keitel

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

10.10 π.μ.: Ομιλία Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, με θέμα: «Κοιτάζοντας το μέλλον: Η Ευρώπη της ανάπτυξης και της αλληλεγγύης»

10.35 π.μ.: Προβολή παρουσίασης: «Επενδύοντας στη Γερμανία»

10.40 π.μ.: Συζήτηση με θέμα: «Επενδύοντας στη Γερμανία – Τι χρειάζεται να κάνουμε»

11.30 π.μ.: Ομιλίες του Προέδρου της Ομοσπονδίας Γερμανικών Βιομηχανιών, Καθηγητή Hans-Peter Keitel και της καγκελαρίου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, Angela Merkel

Στις 8:00 μ.μ., ο κ. Παπανδρέου θα έχει δείπνο εργασίας με την Καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, Angela Merkel.

Το σχέδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις

Στο μεταξύ, το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών επιβεβαίωσε εμμέσως ότι έχει γνώση του σχεδίου της εταιρίας συμβούλων «Roland Berge»” για την ανάληψη των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα από ίδρυμα καταπιστευτικής διαχείρισης (Τρόιχαντ) υπό την εποπτεία της ΕΕ.

Σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Οικνομικών Μάρτιν Κότχαους επισήμανε ότι “υπάρχουν πολλά σχέδια που προέρχονται από το χώρο της επιστήμης της οικονομίας και από άλλους με πολλές προτάσεις, πως θα αντιμετωπιστεί η σημερινή κρίση. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός δεν είναι στο επίκεντρο της συζήτησης που διεξάγεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά έχει σίγουρα ενδιαφέρον”.

Σύμφωνα με το σχέδιο της ‘Roland Berger’, τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων, λιμανιών, αυτοκινητοδρόμων κλπ, υπολογίζονται σε 125 δισ. ευρώ, με τα οποία μπορεί να μειωθεί το δημόσιο χρέος της Ελλάδας από το 145% σήμερα στο 90% του ΑΕΠ.

Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης