Για έργα τα οποία υλοποιούνταν επί ΣΥΡΙΖΑ και ήταν παγωμένα για μια διετία κάνουν λόγο, ο τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρήστος Γιαννούλης, αναφορικά με έργα υποδομών που εξήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από την ΔΕΘ

 Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην δήλωσή τους «η εγκατάλειψη των μεγάλων έργων φέρει την υπογραφή Μητσοτάκη», ενώ προσθέτουν ότι ο πρωθυπουργός εξήγγειλε για μια ακόμα φορά έργα, τα οποία έχουν «παγώσει» επί διετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά η δήλωση

Έργα που υλοποιούνταν επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ή ήταν έτοιμα προς συμβασιοποίηση ήδη από το 2019.

Αδυνατεί να παρουσιάσει έναν στοιχειώδη απολογισμό διετίας, ελλείψει έργου, και ομολογεί την ενοχή του για την αδράνεια της κυβέρνησής του και την εγκατάλειψη των Υποδομών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μετρό Θεσσαλονίκης που θα έπρεπε να λειτουργεί από το τέλος του 2020, σήμερα βιώνει τον βάρβαρο τεμαχισμό και απόσπαση των αρχαιοτήτων του.

Η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της πόλης έχουν πάει ήδη δύο χρόνια πίσω.

Η ανατολική περιφερειακή οδός (Flyover) έχει μείνει στην «τσάτρα-πάτρα» εξαγγελία Μητσοτάκη από τη ΔΕΘ του 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σιδηρόδρομος βιώνει την πλήρη εγκατάλειψη, χωρίς νέα έργα, χωρίς καν συντήρηση.

Δύο χρόνια τώρα, η χώρα συνολικά, πληρώνει την ανικανότητα Μητσοτάκη – Καραμανλή.

Ο ΒΟΑΚ και η Πατρών – Πύργου παραμένουν έργα «παγωμένα», ενώ το βόρειο τμήμα του Ε65 και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρούν μετά από δύο χρόνια στασιμότητας.

Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα δεινοπαθούν. Συνωστισμοί, ακατάλληλα λεωφορεία, που ενοικιάστηκαν στο κόστος αγοράς καινούριων, και «σαπάκια» από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη είναι τα «επιτεύγματα» της Ν.Δ.

Ο κ. Μητσοτάκης οφείλει να επανασυντονιστεί στο 2021.

Η εγκατάλειψη των μεγάλων έργων είναι καταστροφική και φέρει την υπογραφή του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης