Ο οίκος μόδας CH4RM «έχει να κάνει με το τώρα και το μέλλον» δηλώνει ο Νικίτα Τσεκρίγκιν (Nikita Chekrygin), ο ιδρυτής και σχεδιαστής του ρωσικού οίκου. Ο οίκος είναι μοναδικός στη ρωσική αγορά αλλά πολλές από τις κρεασιόν του έχουν διεθνή απήχηση: η κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2021, με επωνυμία «Pollination (Επικονίαση)», εμπνέεται από λουλούδια πασπαλισμένα με γύρη για να παρουσιάσει κρεασιόν με πολύχρωμα μοτίβα που τονίζουν τις καμπύλες του σώματος.

Ο Νικίτα Τσεκρίγκιν ζει μεταξύ Μόσχας και Τούλα, της γενέτειράς του στη δυτική Ρωσία, όπου είναι και η έδρα του οίκου· ίδρυσε τον πρώτο του οίκο το 2017 με επωνυμία CH-4, ο οποίος εξελίχθηκε στον CH4RM αφότου ο Νικίτα ένωσε τις δυνάμεις του με την Diana Feldman. «Προσέχω ότι ζώντας σε μικρότερες πόλεις εκτός Μόσχας έχεις μια διαφορετική αίσθηση του χρόνου. Ο κόσμος που ζει εκεί είναι σε μικρότερο βαθμό αιχμάλωτος των διαφόρων τάσεων· ως επί το πλείστον έχουν ως οδηγό το πώς οι ίδιοι κατανοούν τον κόσμο. Πολλές γυναίκες καν δεν φορούν ακόμα το τζιν ψηλά στη μέση. Για μένα, αυτό συμπυκνώνει το γιατί η έμπνευσή μας δεν είναι μόνο “η δεκαετία του 2000”, αλλά η απόδοση/μετάφραση ενός εναλλακτικού “τώρα”» υπογραμμίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ότι μεγάλωσε στην Τούλα τις δεκαετίες 1990 και 2000 σίγουρα επέδρασε στην αίσθηση που έχει ο Τσεκρίγκιν για το στυλ. Ήταν μάρτυρας της συγχώνευσης της ποπ κουλτούρας της Δύσης με μια πολύ ρωσική πραγματικότητα. «Τ’ αγόρια και τα κορίτσια ήταν τόσο απορροφημένα με το χιπ-χοπ και την κουλτούρα R’n’B και ντύνονταν σαν τους αγαπημένους τους σταρ. Τα κορίτσια φαντάζονταν τον εαυτό τους ως μέλη των Destiny’s Child και των Pussycat Dolls και τα αγόρια έμοιαζε να επηρεάζονται από τον Chris Brown. Αλλά αυτό το αταίριαστο υπήρχε πάντα γιατί το υπόβαθρο (στη ζωή μας) δεν ήταν το Μπρούκλιν ή το LA αλλά τετράγωνα πολυκατοικιών από την εποχή του Χρουτσόφ. Αυτό έκανε την όλη αισθητική να παίρνει καινούργια νοήματα» εξηγεί.

Είναι αποφασισμένος να εξασφαλίσει ένα παγκόσμιο μέλλον για το σχεδιαστικό όραμά του. «Στη Ρωσία, υπάρχουν πολλά στερεότυπα για τους ρωσικούς οίκους. Αλλά δεν νομίζω ότι η μόδα είναι προσκολλημένη σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία και θέλω να απελευθερωθεί ο CH4RM από αυτή την ετικέτα, να είναι εύκολα κατανοητός και διαθέσιμος διεθνώς» τονίζει. Παρουσιάζει την ουσία του CH4RM ως «αυτοπεποίθηση, σεξουαλικότητα, συναισθηματισμός και μια νότα ειρωνείας» και η επίσκεψη στον λογαριασμό του οίκου στο Instagram ( https://www.instagram.com/ch4brand/?hl=en ) αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης