Το Netflix αύξησε κατά 9,6 εκατομμύρια τους συνδρομητές του μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019, αγγίζοντας πλέον τα 149 εκατ. παγκοσμίως, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των επενδυτών, των αναλυτών και των ίδιων των στελεχών του, καθώς γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές σε όλο τον κόσμο.

Οι 1,74 εκατ. νέοι συνδρομητές μεταξύ Ιανουαρίου-Μαρτίου προέρχονταν από τις ΗΠΑ, ενώ οι υπόλοιποι 7,86 εκατομμύρια από τον υπόλοιπο κόσμο. Η εταιρεία δαπανά δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να κάνει καινούργιες παραγωγές (σειρές και ταινίες) με σκοπό την προσέλκυση νέων πελατών, πράγμα που μέχρι στιγμής καταφέρνει. Το 2018 δαπάνησε 12 δισ. δολάρια, ποσό που μπορεί να φθάσει τα 15 δισ. δολάρια εφέτος. Αυτή η επιθετική πολιτική έχει ως συνέπεια το Netflix να γιγαντώνεται, αλλά και να φορτώνεται με συνεχώς μεγαλύτερο δανεισμό, που ανήλθε σε 10,36 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 από 3,36 δισ. δολ. το 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς επίκειται σκληρός ανταγωνισμός με άλλους γίγαντες της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, όπως η Disney, η Apple, η Hulu και η Amazon, που προωθούν τις δικές τους υπηρεσίες βίντεο streaming, το Netflix προχώρησε σε αύξηση της τιμής της μηνιαίας συνδρομής του στις ΗΠΑ από 11 σε 13 δολάρια (για τους νέους η αύξηση ίσχυσε από τον Ιανουάριο, αλλά για τους παλιούς από τώρα). Αυξήσεις καταγράφηκαν επίσης στις συνδρομές σε Βραζιλία και Μεξικό, ενώ δεν είναι ακόμη σαφές αν ανάλογη αύξηση θα γίνει σε άλλες χώρες και πότε.

Από την άλλη, το Netflix έκανε μια πρόβλεψη για έως πέντε εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, που δεν φάνηκε να ικανοποιεί τη Wall Street, η οποία περίμενε 5,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Προ ημερών, η Disney ανακοίνωσε ότι εφέτος τον Νοέμβριο θα ξεκινήσει τη δική της υπηρεσία streaming με πολύ χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή επτά δολαρίων. «Δεν περιμένουμε ότι αυτοί οι νέοι παίκτες στην αγορά θα επηρεάσουν ουσιαστικά τη δική μας ανάπτυξη. Καλωσορίζουμε τον ανταγωνισμό, από τον οποίο σίγουρα θα ωφεληθούν οι δημιουργοί περιεχομένου και οι καταναλωτές» σχολίασε το Netflix.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πρώτο τρίμηνο του 2019 τα έσοδα του Netflix διαμορφώθηκαν σε 4,52 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 3,7 δισ. δολ. στο πρώτο τρίμηνο του 2018), ενώ τα κέρδη του σε 344,1 εκατ. δολάρια (από 290,1 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο περυσινό πρώτο τρίμηνο).

Το Netflix θα ξεκινήσει δοκιμαστικά στη Βρετανία να καταρτίζει και να δημοσιοποιεί εβδομαδιαίους καταλόγους με τα 10 πιο δημοφιλή προγράμματα (Top 10) στην πλατφόρμα του, «γι’ αυτούς που θέλουν να παρακολουθούν αυτά που οι άλλοι παρακολουθούν», όπως ανακοίνωσε, σύμφωνα με την «Guardian». Αν η πρωτοβουλία αποδειχθεί πετυχημένη, θα επεκταθεί και στις άλλες χώρες.

Για εφέτος, μεταξύ άλλων, το Netflix προγραμματίζει νέες σεζόν σε δημοφιλείς σειρές, όπως το «Stranger Things» και το «Orange is the New Black», καθώς και ταινίες όπως τον «Ιρλανδό» (The Irishman) του Μάρτιν Σκορτσέζε με πρωταγωνιστές τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης