O οίκος Dolce & Gabbana εξέπληξε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο όταν επέλεξε για την πασαρέλα εκτός από μοντέλα της γενιάς των Millennials και drones.

Κατά την άφιξη οι προσκεκλημένοι στην επίδειξη της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 έλαβαν οδηγίες να απενεργοποιήσουν το Wi-Fi στα κινητά τηλέφωνά τους, συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών hotspots μία αδύνατη αποστολή με στοιχεία κωμικά σε μία αίθουσα γεμάτη influencers που έγιναν διάσημες από το διαδίκτυο να μιλούν όλες διαφορετικές γλώσσες, σύμφωνα με περιγραφή σε δημοσίευμα του WWD.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από περίπου 45 λεπτά αναμονής, μια φωνή στο μεγάφωνο άρχισε να καλεί τα ονόματα καλεσμένων που ακόμα δεν είχαν αποσυνδέσει τις συσκευές από το διαδίκτυο, όπως κάνει ένας διευθυντής σχολείου που καλεί τους άτακτους μαθητές στο γραφείο του.

Το θέμα του σόου ήταν ‘Αφοσίωση στη Μόδα» (Fashion Devotion) και παρουσιάστηκαν φανερά χριστιανικά θέματα όπως άγγελοι και επιχρυσωμένοι σταυροί.

«Η μόδα δεν είναι δουλειά, η μόδα είναι αφοσίωση» δήλωσε ο Ντομένικο Ντόλτσε. «Ζεις, κοιμάσαι και τρως με τη μόδα, δεν σταματάς ποτέ να τη σκέφτεσαι και να την αγαπάς με όλη σου την καρδιά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πασαρέλα, αυτό εκφράστηκε με τη θρησκευτική εικονογραφία – ένα συχνό θέμα στις συλλογές του οίκου με T-shirts που έγραφαν «Fashion sinner», με χρυσά φωτοστέφανα, και το σύμβολο της Ιερής Καρδιάς, η οποία εμφανίζεται σε φορέματα και παλτά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης