Με νεανική «αύρα»… πλημμύρησε το βράδυ του Σαββάτου το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, όπου o 26χρονος Δημήτρης Καραντζάς, ο νεαρότερος σκηνοθέτης που έχει περάσει ποτέ από το αργολικό θέατρο παρουσίασε μαζί με μια ομάδα ερμηνευτών της γενιάς του την «Ελένη» του Ευριπίδη.

Η παράσταση που σήκωσε την αυλαία των φετινών Επιδαυρίων καταχειροκροτήθηκε από τους 4.500 θεατές όλων των ηλικιών, ανάμεσά τους και εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού χώρου καθώς και πολλοί ξένοι επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν με αγγλικούς υπέρτιτλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τους ραγδαία εξελισσόμενους νέους Έλληνες σκηνοθέτες, και έχοντας κατορθώσει από πολύ νωρίς με τις παραστάσεις του να «εισβάλλει» στις μεγαλύτερες αθηναϊκές σκηνές, ο 26χρονος Δημήτρης Καραντζάς, στην παρθενική του εμφάνιση στο Ελληνικό Φεστιβάλ, αναμετρήθηκε για δεύτερη φορά με την ευριπίδεια τραγικοκωμωδία, την οποία είχε ανεβάσει πέρυσι στην Εφηβική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου προσαρμοσμένη κατάλληλα για να ταξιδέψει σε σχολικές τάξεις.

Φιλόδοξη η νέα του παραγωγή υποστηρίχθηκε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου από έναν θίασο με νεανικό σφρίγος που ελπίζουμε ότι θα μας αποκαλύψει πολλά νέα ταλέντα (Χαρά Ιωάννου, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Αντώνης Πριμηκύρης, Δημήτρης Σαμόλης, Γιάννης Κλίνης, ‘Αρης Μπαλής, Θύμιος Κούκιος, Ελίνα Ρίζου, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη).

Με λιτά σκηνικά μέσα (μικρές μαύρες βαλίτσες που λειτουργούσαν ως καθίσματα) και με τη δική τους φρέσκια ματιά, οι εννέα ηθοποιοί και σκηνοθέτης έστησαν μια ευέλικτη παράσταση και έφεραν κοντά στο κοινό το κείμενο του Ευριπίδη, με αρωγούς την κίνηση, τον ήχο και το φως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φωτισμοί του Αλέκου Αναστασίου που έδωσε βάρος στο «παιχνίδι» φωτός και σκιάς και η μουσική του Ανρί Κεργκομάρ που υπογράμμιζε την δράση και τα συναισθήματα των ηρώων, αποτελούσαν από μόνα τους μέρος του σκηνικού, καθώς ήταν απόλυτα εναρμονισμένα με την κίνηση των ηθοποιών.

Τη σκυτάλη από τον Δημήτρη Καραντζά, παίρνει ο Εκτορας Λυγίζος που θα παρουσιάσει το ερχόμενο Σάββατο (12/7) τον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου στο αργολικό θέατρο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης