Νέα καμπάνια προς τιμήν του Μήνα Υπερηφάνειας από το brand RIMOWA

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 20 Ιουνίου 2020, 15:58
Νέα καμπάνια προς τιμήν του Μήνα Υπερηφάνειας από το brand RIMOWA

Για να τιμήσει τον εφετινό Μήνα Υπερηφάνειας (Pride Month), το brand πολυτελών αποσκευών RIMOWA συνεργάζεται με καλλιτέχνες queer απ' όλο τον κόσμο μέσω μιας καμπάνιας Instagram που εστιάζει σε ιστορίες αγάπης και ταξιδιού και πώς αυτές οι δύο έννοιες διαμορφώνουν συχνά η μία την άλλη.

«Οι οπτικές μαρτυρίες δείχνουν τις κοινές εμπειρίες που απολαμβάνουν οι άνθρωποι απ' όλα τα υπόβαθρα ενώ εξερευνούν με έναν σύντροφο, καθώς και τα μοναδικά ταξίδια που έχει ζήσει η κοινότητα LGBTQ+», αναφέρει σε ανακοίνωση το γερμανικό brand, που ανήκει στον όμιλο LVMH.

Οι καλλιτέχνες που παρουσιάζουν τα έργα τους είναι οι Jack Taylor Lovatt, Stephen Milner, Lara & Marta, Strauss Louw και Jeffrey Cheung. Τα έργα τους θα προβληθούν τις επόμενες εβδομάδες στη σελίδα στο Instagram του RIMOWA.

Παρ' όλο που οι περισσότερες από τις εφετινές πορείες και εκδηλώσεις της κοινότητας LGBTQ για τον Μήνα Υπερηφάνειας έχουν ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, στον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς η κινητοποίηση και στήριξη του ομοφυλοφιλικού κινήματος παραμένει αμείωτη και επικεντρώνεται κυρίως στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του Ιουνίου.

Η 28η Ιουνίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας από τα επεισόδια που ξέσπασαν το 1969 στο μπαρ «Stonewall Inn» της Νέας Υόρκης. Τα γεγονότα και η αντίδραση των θαμώνων θεωρήθηκε ορόσημο στην ιστορία του κινήματος.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 20 Ιουνίου 2020, 15:59