…Των Αλέξανδρου Ρήγα + Δημήτρη Αποστόλου
Θέατρο Αλίκη
2ος χρόνος επιτυχίας

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα – Δημήτρη Αποστόλου, «Τα Κορίτσια με τα Μαύρα», η μεγάλη επιτυχία της σαιζόν 2010-11, για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Αλίκη. Μια εκρηκτική κωμωδία για τη σύγχρονη Ελλάδα, τη διαφθορά, τη διαπλοκή και την ‘’ευλογημένη απάτη’’ γραμμένη με το ταλέντο και το δηλητηριώδες, σπαρταριστό χιούμορ των δύο εξαιρετικών δημιουργών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι θα δούμε σε αυτό το έργο; Ιδού λοιπόν…Ο Θεός έτρεμε ολόκληρος από τα νεύρα του παρακολουθώντας όσα συνέβαιναν στη γυναικεία Μονή της Παναγιάς της Μαυροβουνιώτισσας κάπου στη Βόρεια Ελλάδα και μάλιστα από τις ίδιες της ιέρειες της πίστης του.

Αν και 2000 χρόνια τώρα είχε αποφασίσει να μην ξανασχοληθεί με τους ανθρώπους– το αποτυχημένο αυτό πείραμα που προτιμούσε να ξεχνάει– η αλήθεια είναι ότι η σκέψη να ρίξει φωτιά και να τους κάψει όλους, άρχιζε να παίζει σα μεγάλη πιθανότητα στο Θεϊκό μυαλό του.

«Ούτε ο Θεός δεν το θέλει» σκέφτηκε και χαμογέλασε πικρά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ώρα της διπλωματίας είχε τελειώσει. Το λόγο τώρα είχαν τα όπλα…
Σαν προειδοποιητική βολή σκέφτηκε να στείλει στον εξαποδώ τους δυο συγγραφείς της ακραίας αυτής ιστορίας για να μάθουν επιτέλους οι βλάσφημοι ότι υπάρχει Θεός και θα τους κάψει. Δε μπορούν αυτοί, κύριε, να βγαίνουν και να δηλώνουν σε συνεντεύξεις τους «Αν υπάρχει Θεός….γιατί δε βγαίνει στο STAR» και να μένουν έτσι ατιμώρητοι– χωρίς έστω έναν αφορισμό– κάτι!

Είπαμε…εν αρχή ην ο λόγος. Είπαμε ότι όσα περιγράφουν δεν ήταν μόνο στο μυαλό τους, αλλά και σε τακτικά πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Αλλά αυτοί το παράκαναν.
Ύστερα, όμως, ως γνήσιος παντογνώστης, ως «ο μόνος φιλάνθρωπος Θεός υπάρχει» σκέφτηκε κάτι πιο σατανικό και βάρβαρο. Να τους αφήσει να παρουσιάσουν το έργο τους και μετά να τους παραδώσει στα χέρια των Θεατρικών Κριτικών…

Και αργότερα, όταν θα ερχόντουσαν προς τα πάνω, ήξερε αυτός τι θα τους κάνει…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Συγγραφή: Αλέξανδρος Ρήγας- Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης