Ευχάριστη, ανέλπιστη έκπληξη επιφύλαξε η «ναυαρχίδα» της Βικτόρια Μπέκαμ, στο Μέιφεαρ του Λονδίνου, τον περασμένο μήνα: όχι λιγότερα από 16 έργα μεγάλων ζωγράφων του παρελθόντος κοσμούσαν τους τοίχους, δίπλα σε ενδύματα και άλλες κρεασιόν! Δεν ήταν τίποτα περισσότερο από διαφήμιση της εβδομάδας έργων από τους λεγόμενους Old Masters που διοργάνωνε ο οίκος δημοπρασιών Sotheby’s.

Στη Βικτώρια αρέσει η τέχνη, της αρέσει να αγοράζει έργα τέχνης και να τα κρεμά σπίτι της. «Ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στο Frick, πέρυσι στη Νέα Υόρκη, που μου άνοιξε τα μάτια στους μεγάλους ζωγράφους του παρελθόντος, και άρχισα να γοητεύομαι» δηλώνει η πρώην Spicy Girl.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ναι, μπορεί να ήταν ένα διαφημιστικό τρικ. Οι οίκοι δημοπρασιών έργων τέχνης συνηθίζουν να επιδίδονται σε «δι-ιστορικές εκθέσεις» έργων προς πώληση, να εκθέτουν έργα παλαιότερων εποχών δίπλα σε μοντέρνα και σύγχρονα έργα. Εδώ όμως, είναι κάτι διαφορετικό: πρόκειται για «δια-θεματική έκθεση», για έκθεση έργων τέχνης δίπλα σε μόδα!

Κατ’ αρχάς, το ίδιο το κτήριο είναι μια εντυπωσιακή σύγχρονη κατασκευή – απότομες γωνίες και λείες επιφάνειες – του αρχιτέκτονα Φαρσίντ Μουσαβί. Τι πιο ενδιαφέρον από το να απολαμβάνεις, στον πρώτο και δεύτερο όροφο, έναν Λούκας Κράναχ ή έναν Λεονάρντο ντα Βίντσι ανάμεσα σε μπουφάν και παντελόνια; Ή στο ισόγειο, πίνακες του Τζόζεφ Ράιτ από το Ντέρμπι, χωμένους ανάμεσα σε σκάλες, να καθρεφτίζονται πολλαπλά στους καλυμμένους με καθρέφτες τοίχους;

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης