Η δημοφιλής κωμωδία «Μπαμπάδες με ρούμι» των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα με τα αλλεπάλληλα sold out και το χιούμορ που σκοτώνει, βγαίνει σε καλοκαιρινή περιοδεία σε όλη την Ελλάδα. Η Βίκυ Σταυροπούλου, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, η Σοφία Βογιατζάκη, ο Κωνσταντίνος Γαβαλάς, η Νίκη Λάμη και η Κωνσταντίνα Μιχαήλ πρωταγωνιστούν στην αιχμηρή σάτιρα, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1996 και διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία. Μία κοινωνία που ακόμη και σήμερα συνεχίζει να είναι δυστυχώς μεγαλύτερη από τον εαυτό της, «πιο μικρή» στη συμπεριφορά της, άπληστη, ρατσιστική, προσβλητική σε όλες τις εκδηλώσεις της.

Μπαμπάδες με ρούμι

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά έχουν μεσολαβήσει πολλά από τότε. Μία νέα χιλιετία ξημέρωσε και μία νέα πραγματικότητα εγκαταστάθηκε ανάμεσά μας. Ανατροπές, ματαιώσεις σχεδίων, αμέτρητα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επαναπροσδιορισμοί ζωής και πολλή αταξία. Η αλλαγή ταξικής ταυτότητας που πολύς κόσμος επιδίωξε άρχισε να επιφέρει ζημίες αντί για κέρδη. Σπίτια «έκλεισαν», αλυσίδες μαγαζιών έπνιξαν τους ιδιοκτήτες τους. Οι ανύπαρκτες αρχές παρέμειναν όμως το ίδιο σταθερές και ίσως και πιο εγκληματικές. Δεν ακούγεται συχνά ο όρος «κρίση συνείδησης». Εμεινε σκέτη η «κρίση».

Η ιστορία των πέντε ανόητων, κακόμοιρων και απελπισμένων καθαρμάτων της παράστασης είναι στην εποχή μας μία μπανάλ καθημερινότητα. Η Ρόη, η Βέσκα, ο Παναγιώτης, η Τζένη, ο Χρήστος και η κυρία Βάσω είναι πλέον πρόσωπα που ανήκουν στη σφαίρα του ρεαλισμού, αφού πήδηξαν έξω από τις σελίδες του έργου. Είναι κινούμενα εγκλήματα που συναντάμε και χαιρετάμε καθημερινά ανυποψίαστοι για το τί μπορεί να κρύβουν «στην κουζίνα τους».

Και τι κάνουν τελικά αυτά τα ανόητα καθάρματα; Σερβίρουν κάτι υπέροχους «Μπαμπάδες με ρούμι» με λιγουλάκι δηλητήριο και …όποιον πάρει ο χάρος. Τα τέσσερα εκατομμύρια που είχε κερδίσει στο τζόκερ ο μπαμπάς -που πλέον έχει φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο- αναζητούν τον κληρονόμο τους. Δύο γιοί, δύο νύφες, μία γειτόνισσα φωτεινός παντογνώστης και μία εφιαλτική νοσοκόμα μιλάνε, μαλώνουν, δολοπλοκούν και κοιμούνται ήσυχοι υφαίνοντας ένα γλυκό σχέδιο αλληλοεξόντωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόγραμμα Περιοδείας

Ιούνιος

ΚΥΡΙΑΚΗ 30/6 Θέατρο Βεάκειο, Πειραιάς

Ιούλιος

ΤΡΙΤΗ 2 /7 Δημοτικό Θέατρο Άλσους Ηλιούπολης “Δ. Κιντής”
ΤΕΤΑΡΤΗ 3/7 Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο Σπάρτης
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5/7 Υπαίθριο θέατρο Φρυνίχος, Δελφοί
ΔΕΥΤΕΡΑ 8/7 Κηποθέατρο Παπάγου
ΤΡΙΤΗ 9/7 Θερινό Δημοτικό Θέατρο Μελίνα Μερκούρη, Βόλος

ΤΕΤΑΡΤΗ 10/7 Θέατρο Λόφου Κιλκίς
ΠΕΜΠΤΗ 11/7 Θεάτρο Δάσους, Θεσσαλονίκη
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/7 Θεάτρο Δάσους, Θεσσαλονίκη
ΣΑΒΒΑΤΟ 13/7 Κηποθέατρο “Αλκαζάρ”, Λάρισα
ΚΥΡΙΑΚΗ 14/7 Κηποθέατρο “Αλκαζάρ”, Λάρισα
ΔΕΥΤΕΡΑ 15/7 Ανοιχτό θέατρο “Γαβαλιώτισσας”, Έδεσσα
ΤΡΙΤΗ 16/7 Θέατρο Άλσους «Μελίνα Μερκούρη», Βέροια
ΤΕΤΑΡΤΗ 17/7 Ανοιχτό Αμφιθέατρο ΤΕΙ, Σέρρες
ΠΕΜΠΤΗ 18/7 Θερινό Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/7 Δημοτικό Κηποθέατρο “ΕΓΝΑΤΙΑ”, Αλεξανδρούπολη
ΣΑΒΒΑΤΟ 20/7 Δημοτικό Θέατρο Κομοτηνής
ΔΕΥΤΕΡΑ 22/7 Ανοιχτό Θέατρο Πολυγύρου, Πολύγυρος
ΤΡΙΤΗ 23/7 Ανοιχτό θέατρο Γιαννιτσών
ΤΕΤΑΡΤΗ 24/7 Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης
ΠΕΜΠΤΗ 25/7 Θέατρο Φρουρίου Καβάλας (Κάστρου)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/7 Θέατρο Φρουρίου Καβάλας (Κάστρου)
ΣΑΒΒΑΤΟ 27/7 Ανοιχτό Θέατρο Νέων Μουδανιών
ΚΥΡΙΑΚΗ 28/7 Αρχαίο Θέατρο Δίον, Φεστιβάλ Ολύμπου
ΤΡΙΤΗ 30/7 Θέατρο Μεσαιωνικής Τάφρου “Μελίνα Μερκούρη”, Ρόδος
ΤΕΤΑΡΤΗ 31/7 Θεάτρο Μεσαιωνικής Τάφρου “Μελίνα Μερκούρη”, Ρόδος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αύγουστος

ΣΑΒΒΑΤΟ 3/8 Κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης», Ηράκλειο
ΚΥΡΙΑΚΗ 4/8 Κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης», Ηράκλειο
ΔΕΥΤΕΡΑ 5/8 Τεχνόπολις Ανοιχτό Θέατρο, Ηράκλειο
ΤΡΙΤΗ 6/8 Τεχνόπολις Ανοιχτό Θέατρο, Ηράκλειο
ΤΕΤΑΡΤΗ 7/8 Θέατρο Ανατολικής Τάφρου, Χανιά
ΠΕΜΠΤΗ 8/8 Θέατρο Ερωφίλη (Φρούριο Φορτέτζας), Ρέθυμνο
ΚΥΡΙΑΚΗ 11/8 Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας
ΔΕΥΤΕΡΑ 12/8 Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας
ΤΡΙΤΗ 13/8 Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23/8 Ανοιχτό Θέατρο Καβάσιλων
ΔΕΥΤΕΡΑ 26/8 Θερινό Δημοτικό Θέατρο, Πάτρα
ΤΡΙΤΗ 27/8 Θερινό Δημοτικό Θέατρο, Πάτρα
ΤΕΤΑΡΤΗ 28/8 Υπαίθριο Θέατρο ΕΗΜ Φρόντζου, Ιωάννινα
ΠΕΜΠΤΗ 29/8 Υπαίθριο Θέατρο ΕΗΜ Φρόντζου, Ιωάννινα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/8 Θέατρο Βουνού, Καστοριά

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης