Η ηθοποιός Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση στον ηθοποιό  Τζάστιν Μπαλντόνι συμπρωταγωνιστή της και σκηνοθέτη της ταινίας «It Ends With Us».

Η μήνυση της 37χρονης ηθοποιού αναφέρεται σε κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση αλλά και για «συντονισμένη προσπάθεια του Τζάστιν Μπαλντόνι να καταστρέψει τη φήμη της».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρότι το φιλμ σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία η συνεργασία των δύο ηθοποιών υπήρξε ιδιαίτερα προβληματική. Ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο δημοσιεύματα έκαναν λόγο για ρήξη στη σχέση των δύο συνεργατών.

Ειδικότερα όλα ξεκίνησαν όταν ο Τζάστιν Μπαλντόνι με την ιδιότητα του σκηνοθέτη άρχισε να επιδεικνύει ανάρμοστη συμπεριφορά κατά της Λάιβλι. Ήδη η Λάιβλι είχε συγκρουστεί μαζί του, όταν ο Μπαλντόνι  θέλησε να προσθέσει επιπλέον γυμνές σκηνές στο ήδη συμφωνημένο σενάριο.

Η ίδια κάνει λόγο για ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον στα γυρίσματα της ταινίας τους «It Ends With Us».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 4 Ιανουαρίου έγινε μια ευρεία συνάντηση ώστε «να αντιμετωπιστεί το εχθρικό περιβάλλον εργασίας που είχε σχεδόν εκτροχιάσει την παραγωγή της ταινίας».

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Μπαλντόνι, ο στενός συνεργάτης του, Τζέιμι Χιθ, ένας παραγωγός στο «It Ends With Us» και η Μπλέικ Λάιβλι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι παρευρισκόμενοι φέρεται να συζήτησαν την «ανάρμοστη συμπεριφορά» των Μπαλντόνι και Χιθ, και στο τέλος της συνάντησης, «όλα τα μέρη συμφώνησαν ότι η περιγραφόμενη συμπεριφορά θα σταματήσει», σύμφωνα με ένα αντίγραφο της μήνυσης που εξασφάλισαν οι New York Times.

Ένα από τα σημεία στο οποίο υπήρξε συμφωνία ήταν οι Χιθ και Μπαλντόνι: «Απαγορεύεται να μπαίνουν, να προσπαθούν να μπουν, να διακόπτουν, να πιέζουν ή να ζητούν από την Λάιβλι να μπει στο τρέιλερ της ή στο τρέιλερ μακιγιάζ ενώ είναι γυμνή, για οποιονδήποτε λόγο».

«Όλοι οι ηθοποιοί που συμμετέχουν με την Μπλέικ Λάιβλι σε οποιαδήποτε γυμνή ή προσομοίωση γυμνής σκηνής πρέπει να ταξινομούνται ως ενεργοί, εργαζόμενοι ηθοποιοί, όχι ως “φίλοι” του σκηνοθέτη ή των παραγωγών και πρέπει να έχουν προεγκριθεί από την Μπλέικ Λάιβλι» σημειώνεται.

Η μήνυση περιλαμβάνει ισχυρισμούς ότι ο Μπαλντόνι έδειχνε στη Λάιβλι γυμνά βίντεο και εικόνες άλλων γυναικών, της έλεγε ότι είναι εθισμένος στα πορνογραφικά βίντεο και έκανε ακατάλληλες παρατηρήσεις για το βάρος της, τον πατέρα της -που έχει πεθάνει – και άλλα μέλη του καστ και του συνεργείου.

Σε άλλο σημείο σημειώνει ότι κάποια στιγμή επέλεξε, χωρίς να είναι στο σενάριο, να πιπιλίζει τα χείλη της Λάιβλι σε μια σκηνή που χρειάστηκε δεκάδες λήψεις…

Την ίδια ώρα, ο Μπαλντόνι έκανε ανάρμοστες ερωτήσεις στη Λάιβλι για τις σεξουαλικές σχέσεις που έχει με τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς.

Η μήνυση αναφέρει πως έκανε αλλαγές στο σενάριο με επιπλέον γυμνές σκηνές. Ανάμεσά τους μια «σκηνή στην οποία η κυρία Λάιβλι επρόκειτο να έρθει σε οργασμό στην κάμερα» και μια σκηνή που απεικόνιζε τη Λίλι Μπλουμ, τη νεότερη εκδοχή του χαρακτήρα της Λάιβλι, να χάνει την παρθενιά της – κανένα από τα δύο δεν υπήρχε στο αρχικό μυθιστόρημα.

Σύμφωνα με την καταγγελία, αυτές οι προσθήκες έγιναν χωρίς τη συγκατάθεση της Λάιβλι αφού είχε ήδη δεσμευτεί να παίζει στο έργο.

Κάτω από τις αντιδράσεις της Λάιβλι, ο Μπαλντόνι αφαίρεσε τις περισσότερες γυμνές σκηνές.

Οι κατηγορίες επεκτείνονται και στον παραγωγό της ταινίας, Τζέιμι Χιθ, ο οποίος κατηγορείται ότι συνέβαλε στο τοξικό περιβάλλον.

Το τρέιλερ της ταινίας «It Ends With Us»

Τα αποκαλυπτικά γραπτά μηνύματα στη μήνυση κατά του Μπαλντόνι -«Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε

Στη μήνυση της ηθοποιού συμπεριλαμβάνονται μηνύματα «βόμβα» που φέρεται να αντάλλαξε ο ηθοποιός με συνεργάτες που είχε προσλάβει για να διαχειριστεί την κρίση, τα οποία, όπως τονίζει η Daily Mail, δείχνουν ότι φέρεται να ξεκίνησε μια εκστρατεία συκοφαντικής δυσφήμισης εναντίον της Λάιβλι.

Σύμφωνα με την πλευρά της Λάιβλι, τα μηνύματα που περιλαμβάνονται στη μήνυση αποκαλύπτουν «ένα πολυεπίπεδο σχέδιο που ο κ. Μπαλντόνι και η ομάδα του περιέγραψαν ως “κοινωνική χειραγώγηση” με σκοπό να “καταστρέψουν”» τη φήμη της», το οποίο υποστηρίζει ότι ξεκίνησε αφότου εκείνη εξέφρασε ανησυχίες για τις συνθήκες στα γυρίσματα.

Ειδικότερα λίγο πριν από τις 2 Αυγούστου, ο Μπαλντόνι προσέλαβε την ειδική στη διαχείριση κρίσεων Μελίσα Νέιθαν η οποία είχε αναλάβει στο παρελθόν και τον Τζόνι Ντεπ. Στην ομάδα του για τις δημόσιες σχέσεις ανήκει η και δημοσιογράφος Τζένιφερ Άμπελ. Πολλά από τα μηνύματα στη μήνυση της Λάιβλι, που ελήφθησαν με κλήτευση, είναι μεταξύ των δύο αυτών γυναικών. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται μάλιστα και μία συζήτηση στην οποία η Νέιθαν δηλώνει ότι μπορεί να «θάψει οποιονδήποτε».

Νωρίτερα η Άμπελ της είχε γράψει ότι ο Μπαλτόνι «θέλει να αισθάνεται ότι η [Λάιβλι] μπορεί να θαφτεί». «Φυσικά – αλλά ξέρετε όταν στέλνουμε έγγραφα, δεν μπορούμε να στείλουμε για τη δουλειά που θα κάνουμε ή θα μπορούσαμε να κάνουμε γιατί αυτό θα μπορούσε να μας βάλει σε πολλά προβλήματα», απάντησε η Νέιθαν και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε να γράψουμε θα την καταστρέψουμε». Και συνέχισε: «Φανταστείτε αν ένα έγγραφο που λέει όλα τα πράγματα που θέλει καταλήξει σε λάθος χέρια. Ξέρεις ότι μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε, αλλά δεν μπορώ να του το γράψω. Θα είμαι πολύ σκληρή».

Σε άλλο μήνυμα η Νέιθαν κάνει ένα μακάβριο αστείο: «Σου έστειλα και ένα δώρο. Μην ανησυχείς, δεν τη σκότωσα και την έστειλα σε ένα κουτί στο σπίτι σου. Είναι ένα δώρο συγχαρητηρίων». Και η Άμπελ της απάντησε: «Να πάρει».

Αργότερα την ίδια μέρα, η Άμπελ έγραψε ότι «έχει απερίσκεπτες σκέψεις να θέλει να φυτέψει κομμάτια αυτή την εβδομάδα για το πόσο φρικτό είναι να δουλεύεις με την Μπλέικ».

Εν τω μεταξύ, ο Μπαλντόνι φαίνεται να είχε προτείνει ότι θα ήταν επωφελές αν μπορούσαν να ενορχηστρώσουν μια στοχευμένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έστειλε μάλιστα ένα tweet με καταγγελίες κατά της Χέιλι Μπίμπερ για bullying γράφοντας: «Αυτό θα χρειαζόμασταν».

Συνεχίζοντας το δημοσίευμα της Daily Mail υπενθυμίζει ότι όταν άρχισαν να κυκλοφορούν αναφορές περί έντασης στη σχέση των δύο ηθοποιών, υποστηρίχθηκε ότι οι διαφορές ήταν απλώς δημιουργικές. Ο Μπαλντόνι ήθελε να προωθήσει την ταινία επικεντρώνοντας στην ενδοοικογενειακή βία που αποτελεί άλλωστε και θέμα της ταινίας, ενώ η Λάιβλι θεώρησε ότι η προώθηση της θα έπρεπε να είναι πιο ελπιδοφόρα.

Η Λάιβλι ωστόσο βρέθηκε στο επίκεντρο έντονης κριτικής καθώς δεν αναφέρθηκε στο ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας σε συνεντεύξεις της για την προώθηση της ταινίας. Σύμφωνα με την Daily Mail, o Μπαλντόνι φαίνεται να ήταν έτοιμος να αξιοποιήσει την αρνητική δημοσιότητα. «Ποια είναι η στρατηγική στο TikTok;», έγραψε σε ένα μήνυμα. «Θα ήθελα να αρχίσετε να με δημοσιεύετε ΜΟΝΟ για την ενδοοικογενειακή βία και τα κλιπ και γιατί αυτή η ταινία είναι τόσο σημαντική».

Στο μεταξύ είχαν αρχίσει να βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάποιες από τις κατηγορίες που είχε διατυπώσει η Λάιβλι εναντίον του συμπρωταγωνιστή της, σύμφωνα της οποίες είχε κάνει ακατάλληλα σχόλια για το βάρος της και «τραβούσε» σε διάρκεια τις σκηνές με τα φιλιά. Τα μηνύματα δείχνουν πώς η ομάδα διαχείρισης κρίσεων προσπάθησε να «αλλάξει το αφήγημα» επαναφέροντας την προσοχή στη Λάιβλι. Στις 11 Αυγούστου, η Άμπελ έστειλε στον Μπαλντόνι ένα μήνυμα που τον καθησύχαζε ότι οι αναφορές αυτές δεν αποτελούσαν απειλή.

Η αντίδραση του Μπαλτόνι στη μήνυση της Λάιβλι

Ο Μπαλντόνι διέψευσε τους ισχυρισμούς της Λάιβλι μέσω του δικηγόρου του Μπράιαν Φρίντμαν.

«Είναι ντροπή που η κ. Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της θα κάνουν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κ. Μπαλτόνι, των Wayfarer Studios και των εκπροσώπων τους, ως μια ακόμη απεγνωσμένη προσπάθεια να “διορθώσει” την αρνητική της φήμη που προέκυψε από τις δικές της παρατηρήσεις και δράσεις κατά τη διάρκεια της καμπάνιας για την ταινία», είπε.

«Αυτοί οι ισχυρισμοί είναι εντελώς ψευδείς, εξωφρενικοί και σκόπιμα μοχθηροί με πρόθεση να πληγώσουν δημοσίως και να επαναλάβουν ένα αφήγημα στα μέσα ενημέρωσης», ανέφερε.

«Τα Wayfarer Studios πήραν την απόφαση να προσλάβουν προληπτικά έναν διευθυντή κρίσης πριν από την εκστρατεία μάρκετινγκ της ταινίας, για να συνεργαστούν μαζί με τον δικό τους εκπρόσωπο με την Jonesworks που απασχολούσε η Στέφανι Τζόουνς, λόγω των πολλαπλών απαιτήσεων και απειλών που έκανε η κ. Λάιβλι κατά τη διάρκεια της παραγωγής που περιελάμβανε απειλές ότι δεν θα εμφανιστεί στα γυρίσματα, απειλές ότι δεν θα προωθήσει την ταινία, οδηγώντας τελικά στον χαμό της κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας, εάν δεν ικανοποιούνταν τα αιτήματά της.
Ανακαλύφθηκε επίσης ότι η κα Λάιβλι στρατολόγησε τον δικό της εκπρόσωπο, τη Λέσλι Σλόαν με το Vision PR, που εκπροσωπεί επίσης τον κ. Ρέινολντς, για να φυτέψει αρνητικές και εντελώς κατασκευασμένες και ψεύτικες ιστορίες στα μέσα ενημέρωσης, ακόμη και πριν ξεκινήσει οποιοδήποτε μάρκετινγκ για την ταινία. Αυτός ήταν ένας άλλος λόγος για τον οποίο η Wayfarer Studios πήρε την απόφαση να προσλάβει έναν επαγγελματία κρίσης για να ξεκινήσει εσωτερικός σχεδιασμός σεναρίων στην περίπτωση που θα έπρεπε να τα αντιμετωπίσει. Οι εκπρόσωποι της Wayfarer Studios δεν έκαναν τίποτα προληπτικά ούτε ανταπάντησαν, και απάντησαν μόνο στις εισερχόμενες ερωτήσεις μέσων ενημέρωσης για να εξασφαλίσουν ισορροπημένο και τεκμηριωμένο ρεπορτάζ και παρακολουθούσαν την δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό που λείπει εμφανώς από την προσεκτικά επιλεγμένη αλληλογραφία είναι η απόδειξη ότι δεν ελήφθησαν προληπτικά μέτρα με τα μέσα ενημέρωσης ή με άλλο τρόπο. Απλώς εσωτερικός σχεδιασμός σεναρίων και ιδιωτική αλληλογραφία για τη στρατηγική, η οποία είναι τυπική διαδικασία λειτουργίας με επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων», πρόσθεσε ο Φρίντμαν.

Από την πλευρά της η Λάιβλι αρνήθηκε ότι φύτεψε ψευδείς ή αρνητικές ιστορίες για τον συμπρωταγωνιστή της. «Ελπίζω ότι η νομική μου δράση θα βοηθήσει να ρίξουμε αυλαία σε αυτές τις απαίσιες τακτικές αντιποίνων για να βλάψουμε ανθρώπους που μιλούν για ανάρμοστη συμπεριφορά και να βοηθήσουν στην προστασία άλλων που μπορεί να στοχοποιηθούν», είπε.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης