(10 – 16/12)

Στα όρια του ελέγχου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jim Jarmusch επιστρέφει με μία φιλότιμα εκσυγχρονισμένη προσπάθεια κινηματογράφησης και την γνωστή επίφαση μυστηρίου να πλανάται σαν ομίχλη στην ατμόσφαιρα. Ένας σιωπηλός και μοναχικός τύπος ταξιδεύει στην Ισπανία για να εκτελέσει ένα ασαφές συμβόλαιο και μέχρι να του δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία έρχεται σε έμμεση ή άμεση επαφή με διάφορες «περιπτώσεις» ανθρώπων. Στα πλατό της ταινίας παρατηρούμε «στριμωξίδι» καλών ηθοποιών.  

Πόλεμος εκτός προγράμματος

Αντιπολεμική σάτιρα δημιουργικά καυστικών διαστάσεων που φαίνεται να έχει εξ αγχιστείας συγγένεια με το «SOS: Πεντάγωνο καλεί Μόσχα» του Κιούμπρικ. Βραβείο σεναρίου στις φετινές «Νύχτες Πρεμιέρας».

Καπιταλισμός: Ιστορία ενός έρωτα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Michael Moore συνεχίζει να βαφτίζει θεματικούς «κακούς». Αυτή την φορά επιστρέφει και τα βάζει με τον καπιταλισμό. Στην λογική του ξεσκεπάσματος μίας σειράς από επώδυνες αλήθειες έχει σαν όπλα το προβοκατόρικό του ύφος και την λαϊκίστικη αμεσότητά της επιχειρηματολογίας του.

Μία κάποια εκπαίδευση

Δραματική κομεντί τίμιων προθέσεων και καλής διάθεσης που τοποθετείται χρονικά στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ξετυλίγοντας τα διλήμματα μίας εν συγχύσει έφηβης στο Λονδίνο του τότε.

Brothers

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραλλαγή σε μορφή remake του «Ουκ επιθυμήσεις την γυναίκα του πλησίον σου» από τον Jim Sheridan, που έχει εμπειρία στο είδος, και μία τριάδα ηθοποιών της νέας γενιάς, που έχει διάθεση να σηκώσει το βάρος του αισθηματικού δράματος.

Maradona

Αργεντινή – Σερβία συμμαχία! Ο –κατά πολλούς– μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών μέσα από το βλέμμα του Emir Kusturica. Με «τζούρες» αρχειακού υλικού και την απαραίτητη συνέντευξη για να δικαιολογηθεί η πρόφαση της μίνι βιογραφίας.

Η κληρονόμος

Η Σμαράγδα Καρύδη σε ένα one woman show που υποτίθεται πως υπόσχεται πολλά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης