Μία μείξη εμφανίσεων της δεκαετίας του 1960 εμπνευσμένων από το διάστημα σε συνδυασμό με τη mixtec κληρονομιά του και αυτό που πιθανώς οραματίστηκε ως το μέλλον της μόδας κυριάρχησε στα σχέδια της συλλογής του Αμερικανού σχεδιαστή Ρικ Όουενς για το Φθινόπωρο 2020.
 
Στην επίδειξη μόδας, στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, οι μπότες ήταν χοντροκομμένες και υπερμεγέθεις στο πνεύμα των υποδημάτων του Ziggy Stardust, γάντια που αποσυναρμολογούνται κατασκευασμένα από PVC και μοτίβα σε δέρμα φιδιού, πλεκτά φορέματα πολύ μακριά.
 
Το σόου του Ρικ Όουενς ήταν ένα νοσταλγικό ταξίδι, με σταθμούς στην καταγωγή του, από τους αυτόχθονες λαούς της Μεσοαμερικής, στους θεούς της ροκ από τα νεανικά του χρόνια, τον πρώτο σχεδιαστή των Kiss, Λάρι ΛεΓκάσπι και τον τραγουδιστή Γκάρι Νιούμαν, νονό της electronica, πρωταγωνιστή του ντοκιμαντέρ του 2016 με τίτλο «Android in La La Land».
 
Ο σχεδιαστής επικοινώνησε με τον Νιούμαν και του ζήτησε αν μπορούσε να κάνει ένα remix για το σάουντρακ της επίδειξης μόδας και εκείνος συμφώνησε.
 
Στην επίδειξη παρουσίασε, μεταξύ άλλων, πουλόβερ ντραπέ από κασμίρι, βραδινά φορέματα από σατέν, δερμάτινα τζάκετ με εξωγήινους ώμους και αδιάβροχα από ανακυκλώσιμα υλικά. «Έχω δηλητηριάσει περισσότερους ποταμούς με μαύρη βαφή από οποιονδήποτε στο Παρίσι, αλλά τώρα το αναπληρώνω» δήλωσε ο Όουενς για τη στροφή του στην πράσινη μόδα.
 
«Λατρεύω την ιδέα ότι η ευθύνη είναι πλέον μέρος του λεξιλογίου και των συζητήσεων της μόδας» ανέφερε.
 
«Για έναν άνθρωπο της ηλικίας μου το να κοιτάζω πίσω σ’ εκείνη την περίοδο, στην εφηβεία μου, είναι μια αίσθηση ολοκλήρωσης» είπε και πρόσθεσε: «Ότι ήμουν σε θέση να μεταφράσω αυτές τις ανασφάλειες και αυτή την αμηχανία και να τις κυριεύσω, αυτό είναι ένα ωραίο πράγμα».
 
Στο κλείσιμο βάδισαν στην πασαρέλα ανάμεσα σε ομίχλη, ο Usher, η Gwendoline Christie και η σύντροφος του σχεδιαστή, Michele Lamy.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης