Πού θα πάμε σήμερα στην πόλη - Ατζέντα εκδηλώσεων

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019, 14:26
Πού θα πάμε σήμερα στην πόλη - Ατζέντα εκδηλώσεων

«Στην Εθνική με τα Μεγάλα» του Μιχάλη Βιρβιδάκη στο θέατρο 104

Η Θεατρική Εταιρεία «Κάτοπτρον» παρουσιάζει το έργο του Μιχάλη Βιρβιδάκη, σε σκηνοθεσία του Σταύρου Ράγια.

Πρόκειται για ένα έργο της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, που παρουσιάζει την αλληγορική πορεία τριών νέων στην αναζήτηση της ατομικής και της συλλογικής ταυτότητας. Mια μητέρα εξαφανισμένη από καιρό, δύο αδέρφια που ξαναβρίσκονται κοντά και πάλι, ο πατέρας που δεν ζει πια, και η φίλη του μικρού αδερφού, ξετυλίγουν άλλοτε με σκληρότητα και άλλοτε με ευαισθησία το μπερδεμένο κουβάρι μιας αλλόκοτης ελληνικής οικογένειας.

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Σταύρος Ράγιας
Σκηνικά-κοστούμια: Ανδρέας Γεωργιάδης
Μουσική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Παντζόγλου
Φωτισμοί: Απόστολος Τσατσάκος
Βοηθός σκηνοθέτη: Πάνος Μπόρας

Παίζουν:

Περικλής Ασημακόπουλος
Βασίλης Λιάκος
Νεφέλη Παπαδερού
Παραγωγή: ΚΑΤΟΠΤΡΟΝ

104

Δευτέρα    21:15
Τρίτη    21:15

6 Μαΐου 2019 - 11 Ιουνίου 2019

Εισιτήρια

Γενική είσοδος: 12€
Μειωμένο: 8€

«Λαχταρώ» της Sarah Kane

Το «Λαχταρώ» ("Crave") είναι ένα από τα πιο αινιγματικά και αποσπασματικά κείμενα της Βρετανίδας δραματουργού Sarah Kane, γι’ αυτό και κατέχει ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα θεατρικά έργα της.
Πρόκειται για ένα παραληρηματικό κείμενο, έναν μονόλογο για τέσσερις φωνές, για τέσσερα πρόσωπα: δύο άντρες και δύο γυναίκες που συναντιούνται σε έναν απροσδιόριστο χώρο. Τέσσερις απομονωμένοι κόσμοι που ενώνονται επί σκηνής μέσα στο πλαίσιο μιας ανάμνησης. Στόχος τους είναι μια άμεση εμπλοκή με τον απέναντι: να αποκαλύψουν τα βαθύτερά τους συναισθήματα, να ξορκίσουν τους δαίμονές τους, να ξεπεράσουν την ενοχή τους και να οδηγηθούν σταδιακά από το σκοτάδι στο φως. Αυτό είναι το παράξενο σύμπαν του Λαχταρώ.  

Οι ήρωες του έργου αποζητούν απελπισμένα τον έρωτα, γνωρίζουν όμως καλά ότι για να αποκτήσουν την ευτυχία πρέπει να ρισκάρουν τον ολοκληρωτικό ψυχικό, ίσως και σωματικό τους, αφανισμό. Γιατί ο έρωτας είναι ταυτόχρονα η ελπίδα και η συντριβή τους. Όπλα τους είναι οι λέξεις, οι κραυγές, τα θραύσματα αναμνήσεων, η ποίηση, τα όνειρα και οι εφιάλτες τους.
Συντελεστές:

Μετάφραση: Μάνος Λαμπράκης
Σκηνοθεσία: Χρήστος Τζιούκαλιας
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Βοηθός σκηνοθέτη: Τζίνα Κανελλοπούλου
Διεύθυνση Παραγωγής: Νίκος Μαυράκης
Βοηθός Παραγωγής: Κωνσταντίνα Δούκα-Γκόση
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Σχεδιασμός αφίσας: Σταύρος Μπιλιώνης
Βίντεο: Γιώργος Κυπριανίδης
Παραγωγή: TooFarEast Productions

Παίζουν: Άντζελα Μπρούσκου, Παρθενόπη Μπουζούρη, Φελίς Τόπη, Κωνσταντίνος Μαργαρίτης.
.
Θέατρο Ροές

10 Ιουνίου 2019    Δευτέρα    21:00
11 Ιουνίου 2019    Τρίτη    21:00
12 Ιουνίου 2019    Τετάρτη    21:00
13 Ιουνίου 2019    Πέμπτη    21:00
14 Ιουνίου 2019    Παρασκευή 21 00
          
Εισιτήρια

Κανονικό 15€, Φοιτητικό 10€, Ατέλειες 8€
Προπώληση: Κανονικό 13€, Φοιτητικό 8
 

«Η Ιστορία της Ελλάδας – Αλλιώς» με τον Σίλα Σεραφείμ στο Θέατρο Χυτήριο

Ο Σίλας Σεραφείμ επιστρέφει με την ανατρεπτική παράσταση standup comedy, «Η Ιστορία του ελληνικού Έθνους – Αλλιώς».

Η ιστορία είναι χρήσιμη, επειδή βλέποντας κανείς το παρελθόν, μπορεί να διαβάσει το μέλλον. Μόνη προϋπόθεση, η αλήθεια των γεγονότων.

Η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους –Αλλιώς, πρωτοπαρουσιάστηκε στο φεστιβάλ stand-up comedy στο Gazarte, τον Μάιο του 2017 σε μια sold out παράσταση κι έπειτα ξεκίνησε την πορεία της, τον Οκτώβριο στη Θεσσαλονίκη (θ. Αθήναιον) κι από κει και μετά στο μικρό Παλλάς μέχρι και το Πάσχα. Παράλληλα παίχτηκε σε διάφορες πόλεις στην Ελλάδα καθώς και σε Λονδίνο, Μάντσεστερ, Στοκχόλμη, Άμστερνταμ, Βρυξέλλες, Ζυρίχη, κάνοντας συνεχόμενα sold out ενώ μετά από πρόσκληση των πρυτανικών αρχών, του Καποδιστριακού και του Παντείου Πανεπιστημίου, παρουσιάστηκε στους φοιτητές.

Διάρκεια: 2 ώρες (με διάλειμμα)

Πολυχώρος Χυτήριο

10 Ιουνίου 2019
 

Δευτέρα

21:00

17 Ιουνίου 2019

Δευτέρα

21:00

24 Ιουνίου 2019

Δευτέρα

21:00

3 Ιουνίου 2019 - 24 Ιουνίου 2019

Εισιτήρια

Γενική είσοδος: 10€
Προπώληση: 8€

Ερπετό γλυκόπικρο στο Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου και για οκτώ παραστάσεις, το Πεδίον του Άρεως μετατρέπεται σ’ ένα πεδίο για μια σύγχρονη τελετουργία ερωτικής ενδυνάμωσης. 

«Δεν ήτανε ανάγκη βασίλισσα να με κάνεις του Περού. Ανάγκη ήτανε να σκύψεις από πάνω μου, να δω στα μάτια σου εκείνα τα δυο φωσάκια. Φωσάκια που λένε ότι είμαι τ’ ονειρεμένο σου νησί στην Ωκεανία, ξωτικό, πρωτόγονο, ηλιοπλημμυρισμένο...»

Πώς οι γυναίκες βιώνουν τον κύκλο του έρωτα και πώς επι-βιώνουν απ’ αυτόν;

«Όμως το ξέρω πως δε γίνεται ποτέ κανείς να ελπίζει σε ολάκαιρη την ευτυχία· ένα μικρό μερίδιο να προσδοκάει μονάχα· κει που δεν το περιμένει...»

Το κοινό παρακολουθεί την ιδιότυπη δοκιμασία μιας ομάδας γυναικών κατά τη διάρκεια μιας περιπατητικής περφόρμανς χτισμένης πάνω στην ποίηση της Σαπφούς, της Μάτσης Χατζηλαζάρου και της Τζένης Μαστοράκη.

Δείτε περισσότερα εδώ

Δείτε το τρέιλερ:

 

«Μελάχρα» στο Θέατρο Σταθμός

Η Σοφία Φιλιππίδου σκηνοθετεί το έργο του πρωτεργάτη του νεοελληνικού θεάτρου του 20ού αιώνα Παντελή Χορν, που ανέβηκε για πρώτη φορά το 1909 από τον θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη. 

Η «Μελάχρα», ένα ποιητικο δράμα στα όρια της άγριας φάρσας με δυνατή πλοκή και συμβολισμούς παρμένους από λαϊκά παραμύθια, διαδραματίζεται σε ένα τσιγγανοχώρι με μάστορες σιδηρουργούς, όπου καταφθάνει ένας περιοδεύων θίασος, με θεατρίνους και παλιάτσους. Στην αλληγορική «Μελάχρα» ο Παντελής Χορν, επηρεασμένος βαθύτατα από τον "Δωδεκάλογο του γύφτου" του Κωστή Παλαμά -που εφέτος συμπληρώνει εβδομηντα πέντε χρόνια από το θάνατο του και εκατόν εξηντα πέντε από τη γέννηση του-αναζητά με πάθος την ελευθερία και τα δυσδιάκριτα όρια της.

Σκηνοθεσία /δραματουργική επεξεργασία: Σοφία Φιλιππίδου

Παίζουν με σειρά εμφάνισης: Τατιάνα Μελίδου, Γιώργης Παρταλίδης, Ντίνος Φλώρος, Έλενα Μεγγρέλη, Θωμάς Καζάσης, Ρήνος Τζάνης, Δήμητρα Δερζέκου,Σπύρος Δούρος και σε έναν ρόλο έκπληξη η Σοφία Φιλιππίδου.

Δείτε περισσότερα εδώ

«Φεστιβάλ Κωμωδίας» τον Ιούνιο από τις θεατρικές ομάδες του Vault
Στη σκηνή ανεβαίνουν οι σπουδαστές των θεατρικών εργαστηρίων του Δημήτρη Καρατζιά αυτό τον Ιούνιο στον Πολυχώρο Vαult, για να χαρίσουν το γέλιο μέσα από τρία Νεοελληνικά έργα, τεσσάρων σπουδαίων ελλήνων δημιουργών.

Έξι θεατρικές ομάδες που δημιουργήθηκαν μέσα από τα θεατρικά εργαστήρια θα παρουσιάσουν έξι παραστάσεις από τις 1 έως τις 23 Ιουνίου. Δύο διαφορετικές εκδοχές για το έργο του Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου “Ποια Ελένη;” , τρεις εκδοχές για τη “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων” του ΑΡΚΑ (σε διασκευή Δημήτρη Αγορά), και την κωμική εκδοχή της “Ψιλικατζούς” της Κωνσταντίνας Δελημήτρου (σε διασκευή Δημήτρη Καρατζιά).

Λίγα λόγια για τα έργα:

Ποια Ελένη;», του Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, σε μια παράσταση – παρωδία, που καυτηριάζει μοναδικά την ομορφιά και τον έρωτα, διακωμωδώντας το μύθο της ωραίας Ελένης και τον Τρωικό Πόλεμο. Το «Ποια Ελένη;» παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2004 στην Σκηνή Κοτοπούλη Ρεξ, σε παραγωγή Εθνικού Θεάτρου κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές ενώ λόγω της τεράστιας επιτυχίας που σημείωσε επαναλήφθηκε και την επόμενη θεατρική σεζόν.

Δείτε περισσότερα εδώ

«Το Γαμοπίλαφο, ή περιμένοντας τη Βήτα» στο Από Μηχανής Θέατρο

«Το Γαμοπίλαφο ή Περιμένοντας τη Βήτα», το  θεατρικό μονόπρακτο του Πάρι Τακόπουλου σε σκηνοθεσία  Νίκου Καλαμό παρουσιάζεται στο  Από Μηχανής Θέατρο. Πρόκειται για ένα αφιέρωμα στον Σάμιουελ Μπέκετ, ένα ψηφιακό μεταπλατωνικό θεατρικό συμπόσιο σε δύο πράξεις.

Στην πρώτη πράξη, δύο «μεταμοντέρνοι» άνδρες, ο Άλφα και ο Γάμα, συζητούν ασταμάτητα για το παρόν, το μέλλον και το παρελθόν, ως αληθινοί απόγονοι των ηρώων του Μπέκετ, Βλαδίμηρου και Εστραγκόν, ή του Σωκράτη και του Αλκιβιάδη. Στη δεύτερη πράξη εμφανίζεται η Βήτα, Βεατρίκη ή Β΄, ονειροκατασκεύασμα ενός Έλληνα υπολογιστή μισακούοντος εις το ρωμέικο όνομα: Αλλιγγέριος. Άλλως Βιοτίμα, κατόπιν παραφθοράς του «Δέλτα» εις «Βήτα». Ένα σύγχρονο ρομπότ της εποχής μας, μία διττή υπόσταση η οποία συνίσταται στο έντονο διονυσιακό και απολλώνιο στοιχείο.

Παίζουν: Λευτέρης Βλάχος, Νίκος Καλαμό, Μάνια Παπαδημητρίου.

Δείτε περισσότερα εδώ

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019, 14:26