SEXUALITY: Μπορεί να έχει επηρεαστεί η στύση μου από τα μουδιάσματα στο κεφάλι μου;

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011, 15:49
SEXUALITY: Μπορεί να έχει επηρεαστεί η στύση μου από τα μουδιάσματα στο κεφάλι μου;
Οι απαντήσεις στα ερωτήματα έχουν κριτήρια τη σαφήνεια και τη λιτότητα. Αν κάποιος θέλει βιβλιογραφία και παραπομπές, μπορεί να το ζητήσει και θα εξυπηρετηθεί. Αν κάποιος θέλει διάλογο, μπορεί να τον ζητήσει και θα τον έχει.

Μπορεί να έχει επηρεαστεί η στύση μου από τα μουδιάσματα στο κεφάλι μου;

Κυριάκος: Καλησπέρα. Είμαι 31 χρόνων και έχω σχέση 2,5 χρόνια. Μέχρι πριν από 7 μήνες δεν είχα κανένα πρόβλημα με τη στύση μου. Είχα κάποια μουδιάσματα στο σώμα μου και στο κεφάλι για ένα διάστημα και πήγα σε νευρολόγο και μου έδωσε κάτι χάπια για 10 μέρες. Μου είπε ότι ήταν από το άγχος και το στρες. Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι αν αυτά τα μουδιάσματα που είχα επηρέασαν και στύση μου. Διότι μετά από αυτά έχω πρόβλημα. Το τηλέφωνό μου είναι 697...

Σας ευχαριστώ.

Αγαπητέ,

Είναι δύσκολο να αποδοθεί εκεί η στυτική διαταραχή. Σημασία έχει και η φαρμακευτική αγωγή που σας χορήγησε, αλλά και ο υπόλοιπος (εάν κάνατε) νευρολογικός έλεγχος.

Η στυτική δυσλειτουργία μπορεί να είναι πρωτοεμφανιζόμενο σύμπτωμα για άλλες νόσους (νευρολογικές, καρδιαγγειακές, σακχ. διαβήτη κ.λπ.).

Συστήνουμε να απευθυνθείτε σε ανδρολόγο.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011, 15:49