Η OXE προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της με τους Γιώργο Ζαραβίνα και Μενέλαο Δανήλο, οι οποίοι θα συνεχίσουν να βρίσκονται στους πάγκους των εθνικών ομάδων χάντμπολ ανδρών και γυναικών αντίστοιχα έως το 2028.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης