Με τη φανέλα του ΑΟ Θήρας θα συνεχίσει να αγωνίζεται η Μαρία Γενητσαρίδη, καθώς οι νησιώτες ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους για ακόμη έναν χρόνο με την Ελληνίδα διεθνή, η οποία ήταν από τα σημεία αναφοράς του συλλόγου την περασμένη σεζόν, φορώντας μάλιστα και το περιβραχιόνιο της αρχηγού.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης