Συγκλονιστική νίκη σε ένα σπουδαίο παιχνίδι πήρε η γυναικεία ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ! Η Ένωση στο κλειστό του Καματερού επικράτησε του ΠΑΟΚ με 37-36 στην παράταση (κ.δ. 30-30), στο πλαίσιο του πρώτου τελικού του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Κατηγορίας και έτσι έκανε το πρώτο από τα τρια βήματα που απαιτούνται για την κατάκτηση του τίτλου!

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης