Ο Ολυμπιακός πέρασε νικηφόρα το Σάββατο από τη Φινλανδία, στον αγώνα ρεβάνς με τη ΒΚ-46, για τη φάση των «16» του European Cup ανδρών.
Οι Πειραιώτες, μετά την επικράτησή τους στο πρώτο ματς με 39-30, επιβλήθηκαν της ομάδας του Ρένμπεργκ και εκτός έδρας με 31-25 σκορ (ημίχρονο 13-10) , κι έτσι προκρίθηκαν με δύο νίκες στα προημιτελικά της διοργάνωσης.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
