Η Εθνική μας ομάδα βόλεϊ των ανδρών ηττήθηκε με 3-0 σετ από την Ελβετία στο πρώτο από τα τρία μεταξύ τους φιλικά ματς στο κλειστό «Ανδρέας Βαρίκας» της Νέας Σμύρνης.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης