«Ποδαρικό» με το δεξί πραγματοποίησε την Τρίτη η Μαρία Σάκκαρη στο Ρολάν Γκαρός, παίρνοντας το εισιτήριο για τον β’ γύρο μετά τη νίκη της με 2-0 σετ επί της Λίντα Νόσκοβα.

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος της αναμέτρησης, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της σε αναφορά για τη μητέρα της.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης