Η Σαν Αντρέου επικράτησε στο Κολυμβητήριο του Λαιμού με 15-14 (11-11 κ.δ) και σε συνδυασμό με το 11-11 στο πρώτο παιχνίδι, πήρε την πρόκριση στα ημιτελικά του Champions League γυναικών.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης