«Ερυθρόλευκο» βάφτηκε το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» στους τελικούς της Waterpolo League ανδρών, καθώς ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε την Τρίτη με 15-12 του Παναθηναϊκού στο κολυμβητήριο «Πέτρος Καπαγέρωφ» του Πειραιά.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
