Περισσότεροι από 60 αθλητές και αθλήτριες από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα δώσουν το «παρών» στο διεθνές μίτινγκ στίβου «Κεντέρεια», που διοργανώνει ο ΟΚΑ Μυτιλήνης σε συνεργασία με τον Δήμος Μυτιλήνης, την Κυριακή 23 Μαΐου στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης