Με ξέσπασμα στην τρίτη περίοδο και μεγάλο πρωταγωνιστή τον Νίκο Παπανικολάου (7 γκολ), ο Παναθηναϊκός νίκησε 18-15 τον Απόλλωνα Σμύρνης στο Σεράφειο και έκανε το 1-0 στα ημιτελικά της Waterpolo League ανδρών, απέχοντας μία νίκη από τη δεύτερη συμμετοχή του σε τελικούς.
Το ματς ήταν ισορροπημένο στο πρώτο ημίχρονο, με τον Απόλλωνα να προηγείται έως και 7-6. Από εκείνο το σημείο όμως, οι «πράσινοι» έτρεξαν σερί 6-0, και ξέφυγαν 12-7, παίρνοντας τον έλεγχο.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

