Το χρυσό μετάλλιο στο επετειακό 50ο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ταεκβοντό Ανδρών – Γυναικών κατέκτησε η Στέλλα Μαρεντάκη!
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήταν πραγματικά συγκλονιστική και δεν έχασε ούτε γύρο στην θριαμβευτική της πορεία! Στα -67κ. η νέα βασίλισσα της Ευρώπης έδειξε ότι είναι πιστή στο ραντεβού της με τις διακρίσεις!
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

