Η Κατερίνα Στεφανίδη επέστρεψε στην Ελλάδα και ετοιμάζεται για την πρώτη της εμφάνιση μπροστά στο ελληνικό κοινό, το Σάββατο 23 Μαΐου, στο «Kifisia Jump» στο Άλσος Κηφισιάς.
Η Ολυμπιονίκης του επί κοντώ, έναν χρόνο μετά τη γέννηση του γιου της, στοχεύει στην κορύφωση της σεζόν τον Αύγουστο, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μπέρμιγχαμ.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

