Μια ακόμη μετακόμιση από τον Πρωταθλητή Ελλάδας, Παναθηναϊκό στον «αιώνιο» αντίπαλό του, Ολυμπιακό πραγματοποιήθηκε για τη φετινή σεζόν της Volley League με την Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου να είναι η δεύτερη «πράσινη» μετά την Μανωλίνα Κωνσταντίνου που ακολουθεί το ίδιο… μονοπάτι.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης