Με τρία χάλκινα μετάλλια και εξαιρετικές εμφανίσεις απέναντι σε κορυφαίες αθλήτριες του διεθνούς στερεώματος, ολοκλήρωσε την παρουσία της στο διεθνές τουρνουά «63rd Belgrade Winner 2026» η Εθνική Ομάδα Γυναικών, στέλνοντας ισχυρό μήνυμα προόδου και δυναμικής για το μέλλον της Ελληνικής Πυγμαχίας.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης