Μια σπουδαία νίκη με 29-27 πέτυχε η Εθνική ομάδα Χάντμπολ Ανδρών χθες στη Χαλκίδα κόντρα στην ποιοτική Ολλανδία, κάνοντας ένα αποφασιστικό βήμα για να προκριθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έχοντας το +2 στις βαλίτσες του θα μεταβεί στο Ρότερνταμ ώστε την Κυριακή 17 Μαΐου (16:00, ΕΡΤSPORTS) να αγωνιστεί στη ρεβάνς για να σφραγίσει το «εισιτήριο» για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

