Με εντυπωσιακό τρόπο έκανε το ντεμπούτο της ως Μέγας Χορηγός του Κλασικού Μαραθώνιου της Αθήνας η ΟΠΑΠ Α.Ε.

«Ο Μαραθώνιος είναι ένα γεγονός αθλητικό με μεγάλη εμβέλεια, που διαφημίζει τη χώρα, διαφημίζει τον Μαραθώνιο, διαφημίζει τον αθλητισμό και τη συμμετοχή του κόσμου και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό» τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ Α.Ε. Γιάννης Σπανουδάκης και πρόσθεσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οργανωτικά βλέπουμε ότι ο ΣΕΓΑΣ κάνει πολύ καλή δουλειά και οι αθλητές χαίρονται να συμμετέχουν. Είχαμε μεγάλη συμμετοχή με 19 χιλιάδες κόσμο σε όλα τα αγωνίσματα και ελπίζω αυτό να είναι ένα μικρό ποσοστό μπροστά σε αυτούς που θα έρθουν του χρόνου. Ελπίζω κάθε χρόνο να είναι και καλύτερα. Εμείς είμαστε μαζί με τον ΣΕΓΑΣ σε αυτή την οργάνωση για τα επόμενα έξι χρόνια, συμπεριλαμβανομένου και του φετινού. Αλλά θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλη η σημασία αυτού του αθλητικού γεγονότος, που ο ΟΠΑΠ θα είναι πάντα μαζί».


Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Κλασικού Μαραθωνίου Κώστας Παναγόπουλος, αναφερόμενος στη συμβολή της ΟΠΑΠ Α.Ε. στην διοργάνωση τόνισε: «Ένας τόσο μεγάλος αγώνας, ένα τόσο μεγάλο γεγονός δεν μπορεί να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα αν δεν έχει τη στήριξη από ένα μεγάλο χορηγό, όχι μόνο σε οικονομικούς όρους. Στην ΟΠΑΠ έχουμε βρει ένα στρατηγικό σύμμαχο, ο οποίος μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις, τους στόχους, της αγωνίες αλλά και τα οράματά μας για τον Μαραθώνιο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μας, γιατί σχεδιάζουμε μαζί, υλοποιούμε μαζί και πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα είναι χρόνια που θα κάνουμε τα βήματα που πρέπει, για να πάμε εκεί που θέλουμε».

Για να προσθέσει η Βοηθός Γενική Διευθύντρια UNESCO Πιλάρ Αλβαρέζ: «Η οργάνωση ήταν φανταστική!
Έχετε δίκιο ότι είναι πολύ σημαντική αυτή η συνεργασία, αλλά εξίσου σημαντικό είναι πως τα έσοδα που θα μαζευτούν από τον Μαραθώνιο, θα διατεθούν για την προώθηση του αθλητισμού σε γυναίκες και κορίτσια, που τους απαγορεύεται να ασχολούνται εξαιτίας προκαταλήψεων και διακρίσεων. Είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς για αυτή τη συνεργασία».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέρα από τη στήριξη αυτού καθ’ εαυτού του 29ου Κλασικού Μαραθώνιου, με επίκεντρο τον τεράστιο «θόλο του Μαραθωνίου» που έστησε στο Ζάππειο, αλλά και το περίπτερο στο χώρο απέναντι από το Καλλιμάρμαρο, η ΟΠΑΠ Α.Ε. φιλοξένησε παιδιά, νέους και …μεγαλύτερους, σε μια σειρά εκδηλώσεων οι οποίες βασίζονταν στο τρίπτυχο Γνώση – Παιχνίδι – Γιορτή.

Στόχος της ΟΠΑΠ Α.Ε. ήταν, στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, να αναδείξουμε ακόμη πιο αποτελεσματικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουμε ως λαός και χώρα, κομμάτια της ιστορίας και του πολιτισμού μας, αλλά και να προβάλλουμε διεθνώς τη διαχρονική αξία του αγώνα, τη σημασία και εμπειρία της συμμετοχής στην αυθεντική διαδρομή.

Τις προβολές εντυπωσιακών video στον «Θόλο του Μαραθωνίου» με τις οποίες ζωντάνεψε η ιστορία της Μάχης του Μαραθώνα και του Μαραθωνίου, τα παιχνίδια γνώσεων, αλλά και τις ομιλίες της Μαρίας Πολύζου (πρώην αθλήτρια δρόμων αντοχής, πανελληνιονίκης και βαλκανιονίκης, πρέσβειρα του Ελληνικού αθλητισμού – η οποία κατέχει το πανελλήνιο ρεκόρ στον Μαραθώνιο στην κλασική διαδρομή και το πανελλήνιο ρεκόρ μαραθωνίου δρόμου) παρακολούθησαν το τετραήμερο Πέμπτη-Κυριακή συνολικά πάνω από 10.000 συμμετέχοντες στους αγώνες και επισκέπτες, καθώς και τουλάχιστον 500 παιδιά από σχολεία (1ο Γυμνάσιο Ρέντη, 2ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού, 2o Γυμνάσιο Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης), καθώς και από τον Γυμναστικό Αθλητικό Σύλλογο Καματερού, τους Προσκόπους Πειραιά και Καλλιθέας και την Κιβωτό του Κόσμου).

Από το Θόλο πέρασαν, επίσης, όλα τα μέλη της AIMS (Association of International Marathons and Distance Races), η οποία εγκαινίασε την Πέμπτη τα νέα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα και πραγματοποίησε το 5ο Συμπόσιο στην Ιστορική Αφετηρία του Μαραθωνίου.

Πλήθος κόσμου πέρασε και από το περίπτερο της ΟΠΑΠ Α.Ε. που είχε στηθεί απέναντι από το Καλλιμάρμαρο, μεταξύ αυτών και οι μεγάλοι νικητές (Αμπντελκερίμ Μπούμπκερ, νικητής Μαραθωνίου, Ελφνέσε Γιάντο, νικήτρια Μαραθωνίου, Δημήτρης Θεοδωρακάκος, Πανελληνιονίκης Μαραθωνίου και Δημοσθένης Ευαγγελίδης, 3ος στον Πανελλήνιο Μαραθώνιο) του 29ου Κλασικού Μαραθώνιου, τους οποίους υποδέχθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Σπανουδάκης, ενώ υπέγραψαν αυτόγραφα σε εκατοντάδες θεατές του Κλασικού Μαραθωνίου.

Να σημειωθεί ότι τον Κλασικό Μαραθώνιο μετέδωσε απ’ ευθείας και η ΟΠΑΠ TV, σε ένα… μαραθώνιο πρόγραμμα στο οποίο προβλήθηκαν πολλά ρεπορτάζ και συνεντεύξεις από όσους μετείχαν στην διπλή αυτή γιορτή του αθλητισμού και του πολιτισμού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης