Καθημερινή αθλητική στήλη,

αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,

όλων των κομμάτων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και όλων των θρησκειών,

σάς χαιρετώ…

 

*** Για νιοστή φορά στη διάρκεια τού δημόσιου βίου του,

ο κατηγορουμενομανής Βαγγέλης Μαρινάκης

απασχολεί και πάλι αυτές τις μέρες την αστυνομική και δικαστική επικαιρότητα·  

ο δημοσιογράφος Πάρις Κουρτζίδης ισχυρίζεται

-διαθέτοντας και καταθέτοντας πλήθος στοιχείων-

ότι ο Μαρινάκης έδωσε εντολή σε μπράβους του

να τον αρπάξουν-απαγάγουν από το ξενοδοχείο «Hilton»

και να τον αναγκάσουν να αναρτήσει ένα καθ’ υπαγόρευσιν κείμενο υπέρ τού εφοπλιστή.

 

Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις

-και κατόπιν τής διενεργηθείσας εισαγγελικής έρευνας-

ναι μεν δεν προέκυψαν στοιχεία που να θεμελιώνουν το αδίκημα τής Αρπαγής,

αλλά οι πέντε ευρισκόμενοι σε διατεταγμένη υπηρεσία μπράβοι

και ο Βαγγέλης Μαρινάκης ως «ηθικός αυτουργός»

διώκονται για… «Παράνομη Βία».

 

*** Εδώ ακριβώς θα σταθούμε

και επ’ αφορμή αυτού τού θλιβερού όρου

θα καταγγείλουμε τη συνέργεια τού Νομοθέτη και τής Δικαιοσύνης

στη διάπραξη τής Κωμικο-Τραγικότητας.

 

Αρνούμαι μετά βδελυγμίας να αντιμετωπίσω με πολιτική ορθότητα αυτόν τον νομικισμό·

αν βρισκόμασταν σε ένα ευνομούμενο κράτος,

αν απελαμβάναμε το «Κράτος Δικαίου»,

η οπτική μου θα ήταν εντελώς διαφορετική.

Όμως, επειδή διαβιούμε σε χώρα που έχει παραδοθεί στο Έγκλημα,

δεν θα (περι)πέσω στη στείρα, ανοργασμική και ύπουλη παγίδα

που έχει μετατρέψει τούς φιλάθλους και εν’ γένει τούς πολίτες σε υβρίδια δικηγορίας.

Τι πάει να πει «Παράνομη Βία»;

Επαναλαμβάνω: Τι πάει να πει «Παράνομη Βία»;

 

Δεν υπάρχει νοήμων και νομιμόφρων πολίτης,

που να αναγιγνώσκει ή να ακούει τον όρο «Παράνομη Βία» και να μην εξανίσταται.

Το εύλογο ερώτημα, λοιπόν,

που ακαριαία προκύπτει σε κάθε υγιώς σκεπτόμενο άνθρωπο,

είναι το εξής..:

«Δηλαδή, υπάρχει και “Νόμιμη Βία”;».

 

Αυτό είναι το «ζουμί»·

πίσω από τον όρο «Παράνομη Βία»,

ο πιστοποιημένα διεφθαρμένος (Νεο)έλληνας Νομοθέτης

δεν σκοπεύει να κάνει έναν δεοντολογικό διαχωρισμό

ανάμεσα στην Παράνομη και στη Νόμιμη Βία,

αλλά ο μύχιος στόχος του είναι η Νομιμοποίηση τής Βίας.

 

*** Θέλετε και τεκμήρια που στοιχειοθετούν την άποψή μου;

Αμέσως…

 

Υπάρχει Διαφθορά στη χώρα μας (και μάλιστα, σε βαθμό σήψης);

Υπάρχει.

 

Υπάρχει Ατιμωρησία στη χώρα μας (και μάλιστα, σε βαθμό σήψης);

Υπάρχει.

 

Υπάρχει Θεσμικό Έγκλημα στη χώρα μας,

το οποίο είναι άμεσος, ισότιμος -και ενίοτε ανώτερος- συνομιλητής τής Πολιτείας;

Υπάρχει.

 

Υπάρχει Παρακράτος που ελέγχει δικαστές, πολιτικούς και αστυνομικούς;

Υπάρχει.

                                               

Οι Έλληνες πολίτες θεωρούν -στη συντριπτική πλειοψηφία τους-

ότι η «Ελληνική Δικαιοσύνη» είναι «(Το Συντομότερο) Ανέκδοτο»;

Ναι, τη θεωρούν.

 

*** Μέσα σε αυτό το ζοφερό και βαθιά παρακμιακό πλαίσιο, λοιπόν,

έρχονται ο Νομοθέτης και η Δικαιοσύνη

να χρησιμοποιήσουν τον προσδιορισμό «Παράνομη Βία»

στοχεύοντας (σ)το Συλλογικό Υποσυνείδητο. 

 

Τυχαίο;

Όσο τυχαία ήταν και η κατάπτυστη ετυμηγορία

τού περιβόητου Πρωτοδίκη, Σπύρου Καποδίστρια,

ο οποίος μετά τον ξυλοδαρμό που υπέστησαν οι ποδοσφαιριστές τού Πλατανιά

από μπράβους τού Ολυμπιακού

(επειδή οι παίκτες τής κρητικής ομάδας

έκαναν το «λάθος» να προηγηθούν στο ημίχρονο τής αναμέτρησης),

είχε εκδώσει μία απόφαση-χάδι όπου έκανε λόγο για «Ήπια Βία».

 

«Ήπια Βία».

Συνειδητοποιείς τον ενδοτισμό τής διατύπωσης και τρομάζεις.

Συνειδητοποιείς ότι ακόμη κι αν σε λιντσάρουν οι ευνοούμενοι τού Συστήματος,

τα λογιώ-λογιώ ενεργούμενα θα βρουν αναίσχυντους τρόπους

να αποδυναμώσουν -έως και να εξαφανίσουν- το αδιαμφισβήτητο δίκιο σου.

Μάλιστα,

επειδή το θηλυκό επίθετο «ήπια» έχει γραπτή ταυτοσιμότητα

με το α΄ πρόσωπο Αορίστου τού ρήματος «πίνω»,

θα πω -διασκευάζοντας πάλαι ποτέ πετυχημένη διαφήμιση- ότι

«Δεν πίν’ς νιρό. Πίν’ς βία.».

 

*** Συνελόντι ειπείν,

η Ελληνική Κοινωνία ποτίζεται εδώ και δεκαετίες με Βία·

είναι δε, τέτοια η αλλοτρίωση,

που πλέον το Πότισμα έχει αντικατασταθεί από το Ξεδίψασμα.

Αυτό σημαίνει ότι,

από την αρχική κατάσταση όπου προϋποτίθετο η ύπαρξη μεσάζοντος (Πότισμα),

έχουμε καταντήσει ως κοινωνία στην ιδία βουλήσει αναζήτηση (Ξεδίψασμα).

 

Νομοθετώντας με Βία.

Δικάζοντας με Βία.

Ποτίζοντας με Βία.

Ξεδιψώντας με Βία.

 

Ας προσέχουν, όμως, οι Εμπνευστές και Ενορχηστρωτές τής Βίας,

διότι -όπως έχει διδάξει πολλάκις η Ιστορία-

όταν καλλιεργείς τη Βία, κάποια στιγμή αυτή καταλήγει να γίνει τυφλή.

Και ως γνωστόν, η «Τυφλή Βία» δεν βλέπει σε ποιον ξεσπάει,

με συνέπεια να εξασκείται ακόμη και στους εμπνευστές κι ενορχηστρωτές της.

 

Συμπληρωματική Σημείωση:

Η προσέγγιση που μόλις διέπραξα στην έννοια «Τυφλή Βία», 

αποτελεί ένα πρώτης τάξεως συνειδητό διϋλιστήριο·

είναι βέβαιο ότι κάθε έντιμος άνθρωπος

έχει αξιολογήσει την ανάλυσή μου ως «Ύμνο στη Νομιμότητα»

και κάθε μαφιόζος αισθάνθηκε ότι τα γραφόμενά μου αποτελούν «Απειλή».

Αναμενόμενο·

δεν υπάρχει ανδρείκελο, δεν υπάρχει μαφιόζος,

που να μη φοβάται (ακόμα και) τη σκιά του.

 

Τον Φόβο τής Δημοσιογραφίας να έχετε, Μαφιόζοι.

Δώστε τα χαιρετίσματά μου στην «Ήπια» και στην «Παράνομη» Βία σας.

Να τις χαίρεστε, κακόμοιρα ανδρείκελα.

 

Ο Αθλητάμπουρας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης