Καθημερινή αθλητική στήλη,

αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,

όλων των κομμάτων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και όλων των θρησκειών,

σάς χαιρετώ…

 

*** Ήταν 25 Φεβρουαρίου τού 2018,

όταν ένα ακόμη θλιβερό περιστατικό ήρθε να προστεθεί

στη «Μαύρη Βίβλο τού Ελληνικού Ποδοσφαίρου»·

οποία χρωματική αντίφαση, η εν λόγω «Μαύρη Βίβλος» είναι… ερυθρόλευκη.

 

Η εποχή τής παρακμής, τής κατάντιας, τής αναξιοπρέπειας και τής ξετσιπωσιάς

-η οποία είχε ξεκινήσει πανηγυρικώς

με τούς απατεώνες και φυλακισθέντες Κοσκωτά και Σαλιαρέλη,

και μετέπειτα με τούς ενσκήψαντες όρους «Παράγκα» και «Εγκληματική Οργάνωση»-

βρήκε εκείνο το βράδυ στο γήπεδο τής Τούμπας μία ακόμη κορύφωσή της.

 

Το πολυαναμενόμενο ντέρμπι Π.Α.Ο.Κ.-Ολυμπιακός επρόκειτο να διεξαγόταν

υπό απολύτως τεταμένο και ψυχροπολεμικό κλίμα, 

καθώς ο Ιβάν Σαββίδης είχε γίνει επανειλημμένα στόχος

από τη διοίκηση τού Ο.Σ.Φ.Π. και τα πάσης φύσεως ενεργούμενά της·

ο «Ρώσος», ο «Τσετσένος», ο «φιλοξενούμενος»,

ήταν οι άκρως προσβλητικοί και ρατσιστικοί προσδιορισμοί

για έναν άνθρωπο ποντιακής καταγωγής που είχε προβεί στο «ασυγχώρητο αμάρτημα»

να χαλάει την πιάτσα στην εγχώρια καθεστωτική σαπίλα

και να επιδιώκει το «επί ίσοις όροις» για την ομάδα του.

 

Ο Σαββίδης κατέστρεφε το αφήγημα τού ποδοσφαιρικού παρακράτους, 

περί τού «Ενός και Μοναδικού Επενδυτή»·

χωρίς να είχε τα εξασφαλισμένα εκατομμύρια από τούς ομίλους τού «Τσάμπιονς Λιγκ»,

χωρίς την παραμικρή τζαμπέ λεζάντα,

οδηγούσε τον Π.Α.Ο.Κ. -33 χρόνια μετά το πρωτάθλημα τού 1985- ξανά στην κορυφή.

 

Ο Λουτσέσκου είχε δημιουργήσει ένα χαλύβδινο σύνολο,

το ρόστερ ήταν εξαιρετικό,

ο «Δικέφαλος τού Βορρά» ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την επικράτηση στο ντέρμπι

και -συνεπαγωγικώς- για την κατάκτηση τού τίτλου.

Η «Τούμπα» ήταν κατάμεστη, η ατμόσφαιρα καυτή,

η ανδρική ορμόνη, η Τεστοστερόνη, βρισκόταν στα ύψη.

 

Ο «“ισόβιος πρωταθλητής” Ολυμπιακός» εμφανίσθηκε στο γήπεδο,

αλλά το μόνο που δεν είχε στο μυαλό του ήταν να αγωνιζόταν·

οι αγώνες και τα πρωταθλήματα «στα χαρτιά»

ήταν και είναι αγαπημένο καταφύγιο για τον σύλλογο

που -βάσει των λεγομένων τού ιδιοκτήτη του,

μετά από τις βιαιοπραγίες εκατοντάδων «ορκς»

εις βάρος των ποδοσφαιριστών τού Παναθηναϊκού- διδάσκει «ήθος».

 

Το μόνο που έλειπε ώστε να εφαρμοζόταν το προμελετημένο σχέδιο ήταν μία αφορμή.

Μόνο μία αφορμή αρκούσε.

Και δόθηκε.

 

Κατά την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο,

ένας ανόητος οπαδός τού Π.Α.Ο.Κ.

που δεν είχε απογαλακτιστεί από το βρεφικό στάδιο

όπου το μωρό πετάει έξω από την περίκλειστη κούνια του 

την πιπίλα ή την κουδουνίστρα του,

εξετόξευσε -στοχεύοντας τον προπονητή τού Ολυμπιακού- ένα ρολό ταμειακής μηχανής.

 

Ο χάρτινος κύλινδρος διέγραψε μία σατανική πορεία στον αέρα

και -ενώ ήδη ξεδιπλωνόταν- κατέληξε στο πρόσωπο τού Όσκαρ Γκαρσία.

Παγωμάρα·

ο Ισπανός έπιασε ολόκληρο το κεφάλι του 

και ουδείς εγνώριζε αρχικώς τη ζημιά που τού είχε προκληθεί.

Πάντως, από τις χειρονομίες του και τούς μορφασμούς του,

εικάζαμε άπαντες ότι τού είχε συμβεί κάτι πάρα πολύ σοβαρό… 

 

Εκεί ήταν που ακούστηκε η θλιβερή φράση

«Παίρνω την ομάδα και φεύγω. Γεια σας.»

(όλοι γνωρίζουμε ποιος την είπε,

οπότε δεν έχω την παραμικρή διάθεση να τον μνημονεύσω ονομαστικώς).

 

Το προμελετημένο σχέδιο έμπαινε -με σύμμαχο την τυχαιότητα- σε εφαρμογή·

η αισχρή και πρόστυχη μεθόδευση βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη,

ο «ισόβιος πρωταθλητής» ασελγούσε για μία ακόμη φορά στο πτώμα τού Ελληνικού Ποδοσφαίρου,

άνθρωποι που είχαν ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη από όλες τις άκρες της Γης

για να παρακολουθούσαν από κοντά τον αγώνα,

συνειδητοποιούσαν με τον πιο άρρωστο τρόπο την Ασέβεια και την Ύβρι.

 

Τα λεπτά κυλούσαν,

η ατμόσφαιρα μετατρεπόταν σε ένα συγκλονιστικό μείγμα Παγετού και Βρασμού·

το «έγκλημα» εξελισσόταν μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων ανθρώπων

που έβλεπαν τα τεκταινόμενα είτε διά ζώσης, είτε από τούς τηλεοπτικούς δέκτες.

 

Ποια ήταν, όμως, η πραγματική κατάσταση τού τραυματισθέντος;

Ήταν τόσο σοβαρή ώστε να δικαιολογούσε την αποχώρηση τής ομάδας του;

Το μικρό του όνομα έμελλε να αποτελέσει μία ακόμη έξοχη σημειολογία

σε όσα συνέβησαν στη συνέχεια…

 

Αφού πρώτα τον είδαμε να παραπέμπει με τις κινήσεις των χεριών του

και με τη στάση τού σώματός του

σε μοιρολογήτρα από τη Μάνη… 

 

…λίγες στιγμές μετά εξεκίνησε το αλήστου μνήμης «θέατρο»

που ήταν… όλα τα money.

Το τοπίο ήρχισε να ξεδιαλύνεται,

καθώς η τεράστια ζημιά φαινόταν να περιοριζόταν στο χείλος τού Όσκαρ Γκαρσία.

 

Η φιλεύσπλαχνη Ελλάδα αισθάνθηκε βαθιά ανακούφιση·

άλλο είναι να δίνεις την εντύπωση

ότι μένεις εγκεφαλικά νεκρός από το βάρβαρο χτύπημα που έχεις δεχθεί

και άλλο να κάνεις μορφασμούς

που παραπέμπουν σε πονόδοντο από την «κουφάλα» που βρίσκεται στο στόμα σου.

Οποία λύτρωση·

ναι μεν ο Ο.Σ.Φ.Π. θα έπαιρνε ένα ακόμη ματς «στα χαρτιά»,

μα πάνω απ’ όλα προέχουν ο Άνθρωπος και η Υγεία.

 

Ο Όσκαρ Γκαρσία,

αντί να μεταφερθεί -σύμφωνα με τα προβλεπόμενα- με ασθενοφόρο σε δημόσιο νοσοκομείο,

φυγαδεύθηκε σε ιατρικό κέντρο που είχε ήδη συνεργασία με την «Π.Α.Ε. Ολυμπιακός».

Ιδού η στιγμή τής φυγάδευσης…

(δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην επιβλητική «χαρτοπετσέτα»,

η οποία είναι ο ορισμός τής φράσης «Πολύ κακό για το τίποτα.»·

αναρωτιέμαι πώς δεν τού είχαν καλύψει το «τραύμα»

με κομμάτι από το ρολό τής ταμειακής)

 

Φυσικά,

επειδή ένα τέτοιο στιγμιότυπο ήταν επικοινωνιακώς απογοητευτικό 

και απολύτως ανεπαρκές για να τεκμηριώσει την αποχώρηση,

προσετέθη τις επόμενες ώρες και ένα κολάρο 

(είναι γνωστό τοις πάσι,

πως όταν σού προκληθεί αμυχή στα χείλη,

κινδυνεύεις άμεσα με αυχενικό σύνδρομο και με σπονδυλοειδή αρθρίτιδα).

 

Αυτό το θλιβερό ενεργούμενο, λοιπόν,

σύμφωνα με απόφαση τής Ελληνικής Δικαιοσύνης

ΔΕΝ υπέστη τραυματισμό που να δικαιολογούσε τον ισχυρισμό

ότι δεν ήταν σε θέση να έφερνε εις πέρας τα προπονητικά καθήκοντά του

(εξ ου και το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης

απεφάσισε την αθώωση τού 28χρονου οπαδού που εκσφενδόνισε το ρολό

για την κατηγορία τής επικίνδυνης σωματικής βλάβης).

 

Ο εν λόγω προπονητίσκος μάς άδειασε τη γωνιά

μετά από μόλις τρεις μήνες παραμονής του στη χώρα·

όμως,

από τις 5 Ιανουαρίου 2018 που ανέλαβε τον πάγκο τού Ολυμπιακού,

έως τις 3 Απριλίου τού ιδίου έτους που έλυσε κοινή συναινέσει το συμβόλαιό του,

επρόλαβε να γράψει τη δική του εκκωφαντική ιστορία ξευτίλας και υποτέλειας.

 

Ναι,

αναμφίβολα δέχθηκε εκείνο το βράδυ πιέσεις και καθοδήγηση

από τούς προϊσταμένους του·

όμως, αν ήταν σωστός άνθρωπος και επαγγελματίας,

αν διέθετε τον στοιχειώδη αυτοσεβασμό και τη δέουσα αξιοπρέπεια,

δεν θα είχε ενδώσει και δεν θα είχε δεχθεί να συμμετάσχει

σε εκείνο το ποταπό και τοξικό σκηνικό με κεντρικό πρόσωπο τον ίδιον.

 

Έκτοτε, λόγω τής άνανδρης και κίβδηλης συμπεριφοράς του,

παρακολουθώ την πορεία του και επιβεβαιώνομαι

-όπως και εκατομμύρια υγιείς φίλαθλοι-

για την προπονητική (και όχι μόνο προπονητική) αξία του. 

 

Αφού πρώτα έμεινε άνεργος για ενάμιση χρόνο

-καθώς,

ήθελε προφανώς να αναρρώσει πλήρως

από το δολοφονικό χτύπημα στο κάτω χείλος του-

προσελήφθη τον Νοέμβριο τού 2019 από τη Θέλτα

και την οδήγησε στο χείλος τού υποβιβασμού

(μόλις για έναν βαθμό η ομάδα εγλύτωσε την πτώση στη «Segunda Division»).

 

Μέχρι που φτάσαμε πλέον στην προχθεσινή ημέρα, στις 9 Νοεμβρίου,

που μετά από μόλις εννέα αγώνες τη φετινή σεζόν

και έχοντας πάλι απογοητευτικά αποτελέσματα,

ο Όσκαρ Γκαρσία απελύθη.

… 

 

«Νέμεσις» λέγεται.

«Δικαιοσύνη» λέγεται.

Ο προπονητίσκος και θεατρινίσκος Γκαρσία έχει την κατάληξη που τού αρμόζει,

διότι στα αγωνιστικά συστήματα τού Ποδοσφαίρου

ενέταξε και τον τραυματισμό από ένα… χαρτί.

 

Ο «“Όσκαρ” τής Μεγάλης Ντροπής».

Τώρα πλέον, ξανά απολυμένος γαρ,

θα έχει όλον τον χρόνο να σκαρφιστεί καινούργιες ραδιουργίες

για να τις συμπεριλάβει στο προπονητικό οπλοστάσιό του.

 

Ασεβής, ανάξιος, ατάλαντος, ψεύτης, απολυμένος.

«Κάρμα» λέγεται.

Το Κάρμα τής Ξευτίλας.

 

Ο Αθλητάμπουρας

 

 

(Ο «Αθλητάμπουρας» έχει πλέον τον δικό του λογαριασμό στο Twitter.
Ακολουθήστε τον, με δική σας ευθύνη,
στη διεύθυνση 
https://twitter.com/Athlitampouras

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης