Με αφορμή τον σημερινό αγώνα (19:45, Cosmote Sport 2) της Γαλατασαράι με τη Γιουβέντους, για τα playoffs του Champions League, ο Βίκτορ Οσιμέν έκανε δηλώσεις σε ιταλικό Μέσο, μιλώντας με τα χειρότερα λόγια για τη Νάπολι.
Χαρακτηριστικά τόνισε ότι στους «παρτενοπέι» δεν τον σεβάστηκαν και του φέρθηκαν σαν σκυλί, με τον Νιγηριανό στράικερ να αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στις ρατσιστικές επιθέσεις που δεχόταν αρκετά συχνά στην Ιταλία.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
