Έναν χρόνο μετά την ανάληψη της θέσης του διευθυντή ποδοσφαίρου της Σεβίλλης ο Αντόνιο Κορδόν αποχωρεί από τον σύλλογο της Ανδαλουσίας.

Η ομάδα της La Liga με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε το διαζύγιο με τον πρώην τεχνικό διευθυντή του Ολυμπιακού, ο οποίος, ως γνωστόν, το περασμένο καλοκαίρι προχώρησε στην πρόσληψη του Ματίας Αλμέιδα, ο οποίος μετά από 32 αγώνες είδε την πόρτα της εξόδου.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης