Η Αταλάντα απέκλεισε την Ντόρτμουντ 4-1 στον αγώνα-ρεβάνς για τα play off του Champions League και πήρε την πρόκριση για τους «16» της διοργάνωσης.
Θυμίζουμε ότι ο πρώτος αγώνας στην Γερμανία είχε λήξει 2-0 υπέρ των Βεστφαλών.
Το «χρυσό» γκολ για τους «μπεργκαμάσκι» πέτυχε ο Σάμαρτζιτς με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 90΄+8΄.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

