Τον τρόπο με τον οποίο οι οπαδοί της ομάδας θα μπορούν να βρίσκονται στο γήπεδο χωρίς την φυσική τους παρουσία, βρήκε η Μπαρτσελόνα, που σε συνεργασία με έναν από τους χορηγούς της, θα προβάλλει φωτογραφίες των φίλων της στις οθόνες LED που υπάρχουν γύρω από τον αγωνιστικό χώρο.

Η δράση της Cupra, που θα έχει ως μότο «Let’s win this match together», στοχεύει στο να νιώθουν οι παίκτες κάποια εμψύχωση, παρόλο που η La Liga, όταν επιστρέψει, θα είναι πίσω από κλειστές πόρτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το παιχνίδι στο Καμπ Νου είναι πάντα ξεχωριστό, όπου η υποστήριξη των οπαδών μας είναι σημαντική. Αυτή η πρωτοβουλία είναι φανταστική, καθώς μας επιτρέπει να νιώσουμε την παρουσία τους. Πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτήν την κατάσταση, ώστε να δημιουργήσουμε μια νικηφόρα ατμόσφαιρα για τα εντός έδρας παιχνίδια μας. Forca Barca!», ανέφερε ο Τερ Στέγκεν.

Πηγή: sport-fm.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης