Ο διαδικτυακός «πόλεμος» μαίνεται και η Μπαρτσελόνα έγινε ο πρώτος σύλλογος στον κόσμο που έσπασε το φράγμα των 50.000.000 οπαδών στο Facebook.

«Είναι τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη προς όλους τους φίλους μας. Η Μπάρτσα είναι ο πιο δημοφιλής σύλλογος κι αυτός ο αριθμός απλώς αποτελεί την πιο πρόσφατη απόδειξη» είπε ο Ντιντάκ Λι, διευθυντικό στέλεχος των Καταλανών, υπεύθυνος θεμάτων νέας τεχνολογίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη θεσμική ιδιότητα του Λι φαίνεται το τεράστιο ενδιαφέρον που δείχνουν οι σπουδαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε ότι η πλειοψηφία των οπαδών της στο Facebook προέρχεται από την Ινδονησία με 4.73 εκατομμύρια λογαριασμούς να έχουν κάνει «like» στη σελίδα της, ενώ ακολουθεί το Μεξικό (3.5εκ.), η Βραζιλία (2.5εκ.), οι ΗΠΑ (2.1εκ.) και η Τουρκία (1.75εκ.). Η πιο “μπλαουγκράνα” πόλη του κόσμου είναι το Κάιρο (746.000 “likes”) και έπονται η Πόλη του Μεξικού (666.000) και η Τζακάρτα (623.000).

Η μεγάλη αντίπαλος, Ρεάλ Μαδρίτης, δεν βρίσκεται πολύ μακριά, καθώς η σελίδα της έχει συγκεντρώσει 47.600.000 οπαδούς.

Ωστόσο, οι μεγάλοι σταρ των δύο ομάδων αποδεικνύονται ακόμα πιο δημοφιλείς, καθώς ο Κριστιάνο Ρονάλντο πλησιάζει τους 69.000.000 «ακολούθους» και συναγωνίζεται διάσημους αστέρες της μουσικής, όπως ο Έμινεμ (79.000.000) και η Ριάνα (82.000.000). Ο Λιονέλ Μέσι είναι λίγο πιο χαμηλά με 52.000.000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης